لپ تاپ تبدیل شدنی یوگا 900 معرفی شد: نمایشگر ۱۳.۳ اینچی، ۱۰ ساعت شارژ باتری و ویندوز 10

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
لنوو جدیدترین لپ تاپ خود را که ویندوز ۱۰ روی آن نصب شه است، معرفی کرد. لنوو مدعی است که این لپ تاپ نازک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شدنی دنیا است که از پردازنده‌های Core i اینتل بهره می‌برد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لنوو لپ‌تاپ جدید تبدیل شدنی خود، یوگا ۹۰۰ را معرفی کرد. این لپ تاپ مجهز به نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی IPS با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و روشنایی ۳۰۰ نیت است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ‌تاپ می‌توانیم به نسل ششم پردازنده‌های اینتل، تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LP-DDR3L، دوربین ۱ مگاپیکسلی ، حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD، اسپیکرهای استریو JBL و USB نوع C‌ اشاره کنیم. وزن این لپ‌تاپ هم از ۱.۲۹ کیلوگرم آغاز می‌شود.

ابعاد این لپ‌تاپ ۳۲۴ در ۲۲۵ در ۱۴.۹ میلیمتر است و ویندوز ۱۰ روی آن نصب شده است. باتری آن نیز قابلیت تماشای ۹ ساعت ویدیو در روشنایی ۲۰۰ نیت را به کاربر می‌دهد. همچنین تا ۱۰ ساعت در همان میزان روشنایی می‌توانیم به وبگردی از طریق وای فای بپردازیم. با توجه به این که یوگا ۹۰۰ یک لپ‌تاپ تبدیل شدنی است، کاربر می‌تواند در ۴ حالت مختلف از آن استفاده کند. لنوو این ۴ حالت را به ترتیب حالت لپ‌تاپ، تبلت، تنت (که در عکس کاور مقاله دیده می‌شود) و استند (که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید) نام‌گذاری کرده است.

yoga 900

لنوو مدعی است که یوگا ۹۰۰ نازک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شدنی دنیا است که به پردازنده Core i اینتل مجهز است. این لپتاپ در رنگ‌های طلایی، نارنجی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز از ۱۱۹۹ دلار شروع می‌شود. نظر شما در مورد یوگا ۹۰۰ لنوو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات