پیش فروش سرفیس بوک ۳۱۹۹ دلاری مایکروسافت با ۱ ترابایت حافظه SSD‌ آغاز شد

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم جزو آن دسته از علاقمندان مایکروسافت هستید که از معرفی لپ‌تاپ زیبای سرفیس بوک هیجان زده شده‌اید، حتما قیمت بالای این لپ‌تاپ هم شما را متعجب کرده است. به تازگی مایکروسافت نسخه گران قیمت‌تری از این لپ‌تاپ را برای پیش فروش در سایت خود قرار داده است. حالا سرفیس بوک ۳۱۹۹ دلاری روی ویترین مایکروسافت منتظر خریداران است.
تبلیغات

مایکروسافت در جریان رویداد خود که طی ماه گذشته برگزار شد، غافل‌گیری‌های زیادی را برای طرفداران خود داشت. یکی از این موارد که به طرز فوق‌العاده‌ای همه را متعجب کرد، سرفیس بوک بود که به معنای واقعی کلمه زیبا طراحی شده  و حالا جزو معدود لپ‌تاپ‌های ویندوزی است که واقعا ارزش خرید دارد. 

سرفیس بوک مجهز به جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل یعنی نسل ششم، نمایشگر ۱۳.۵ اینچی و سرفیس پن است و با وزن ۱.۵ کیلوگرمی خود یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار به شمار می‌رود. 

اما مایکروسافت برای آن دسته از کاربرانی که محدودیت مالی ندارند و به شدت عاشق این لپ‌تاپ هستند، نسخه خاصی را در نظر گرفته است. حالا نسخه ۳۱۹۹ دلاری این لپ‌تاپ نیز قابل پیش خرید است. از ویژگی‌های سخت افزاری این نسخه می‌توانیم به نسل ششم پردازنده Core i7 اینتل، پردازشگر گرافیکی جداگانه انویدیا و حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی SSD‌ اشاره کنیم.

1tb surface book

البته درست مثل سایر سرفیس بوک‌ها، این نسخه هم تا دو ماه آینده به دست مشتریان نمی‌رسد. نظر شما در مورد قیمت این نسخه از سرفیس بوک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات