نسل جدید XPS دل با پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل و حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود

جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ XPS دل یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که به واسطه‌ی بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش با حاشیه‌ی بسیار باریک از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. به نظر می‌رسد این کمپانی در حال کار روی نسل جدید این محصول باشد که اطلاعات آن فاش شده است.
تبلیغات

بدون شک XPS دل را باید یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی خواند که روانه‌ی بازار شده‌ است. این محصول از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچ بدون حاشیه در بدنه‌ی یک لپ‌تاپ ۱۱ اینچ بهره می‌برد. حال دل در نظر دارد تا نسل جدیدی از این لپ‌تاپ را با صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچ با شماره‌ی مدل ۹۳۵۰ و رفع محدودیت‌ها و مشکلات موجود در نسخه‌ی قبلی روانه‌ی بازار کند.

از نظر طراحی این لپ‌تاپ تغییر چندانی در مقایسه با نسل قبلی ندارد. دل در نظر دارد به جای استفاده از تراشه‌ی نسل پنجمی اینتل، این محصول به یک پردازنده‌ی نسل ششمی مجهز خواهد شد. پردازنده‌های مورد استفاده در این محصول شامل نمونه‌ی Core i3-6100 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، Core-i5-6200U با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز در حالت توربو بوست و Core-i76500U با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز تا ۳.۱ گیگاهرتز در حالت توربوبوست است. همچنین باید به پردازنده‌ی گرافیکی HD 520 اینتل نیز اشاره کرد که برای افزایش عملکرد گرافیکی این محصول مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این کمپانی برای اولین بار از ماژول حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین باید به حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی نیز اشاره کرد که برای اولین بار در این محصول استفاده خواهد شد. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این محصول باید به ۲ پورت USB 3.0 و نسخه‌ی C پورت USB اشاره کرد. ظرفیت باتری این لپ‌تاپ از ۵۲ وات ساعت به ۵۶ وات ساعت افزایش یافته است.

دل مشکل پرش در ترک‌پد این محصول را نیز بهبود بخشیده تا کاربران بتوانند بدون مشکل با این لپ‌تاپ کار کنند. نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات