اولترابوک ۱۳.۳ اینچی NEC LaVie Z به شکل باورنکردنی سبک است [Computex 2012]

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
NEC هم فضای بسیار خوب نمایشگاه Computex 2012 را از دست نداده و از آن برای معرفی اولترابوک فوق‌العاده سبک ۱۳.۳ اینچی خود با نام Lavie Z استفاده نموده است. شاید LaVie Z سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا نباشد اما وزن ۹۹۷ گرمی آن نسبت به دیگر اولترابوک‌های ۱۳.۳ اینچی سبک‌تر است. وقتی LaVie Z ژاپنی را در دست می‌گیرد تصور می‌کنید که در داخل آن خالی است! اما این اولترابوک فوق‌العاده سبک، مجهز به پردازنده سریع نسل سوم اینتل، Ivy Bridge است. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر مربوط به این اولترابوک جذاب را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

LaVie Z نه‌تنها فوق‌العاده سبک است بلکه بسیار باریک نیز می‌باشد. اما باریکی این اولترابوک باعث نشده تا فاقد پورت‌های HDMI و USB باشد. همانطور که اشاره شد LaVie Z مجهز به پردازنده Ivy Bridge اینتل است و نمایشگر ۱۳.۳ اینچی آن نیز رزولوشن قابل قبول ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل دارد.

از آنجایی که LaVie Z هنوز نهایی نشده و نمونه اولیه آن در Computex 2012 به نمایش گذاشته شده، هنوز کی‌برد و تاچ‌پد آن جای کار دارد.

NEC قصد دارد این اولترابوک جذاب را با پردازنده 1.7GHz Core i5-3317U و 1.9GHz Core i7-3517U وارد بازار کند. این شرکت ژاپنی هنوز از زمان عرضه این محصول به بازارهای جهانی خبر نداده است اما NEC اعلام کرده که NaVie Z در تابستان امسال وارد بازار ژاپن خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات