لنوو نسل جدید لپ‌تاپ یوگا را با قابلیت ارتباط با شبکه‌های LTE‌ و ویندوز 10 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
لنوو نسل جدید لپ‌تاپ یوگا را امروز و در جریان ایفا ۲۰۱۵ معرفی کرد. نسل جدید یوگا با ویژگی‌های جدیدی نظیر پشتیبانی از ارتباط LTE روانه‌ی بازار خواهد کرد. این لپ‌تاپ با نام ThinkPad Yoga 260 و با صفحه‌ی نمایش ۱۲.۵ اینچی به همره ویندوز ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

نسل جدید لپ‌تاپ یوگا را باید اولین نمونه‌ای خواند که همراه با ارتباط LTE روانه‌ی بازار می‌شود. همچون تمام نسخه‌های یوگا این محصول نیز از لولایی برخوردار است که امکان چرخش صفحه‌ی نمایش با زاویه‌ی ۳۶۰ درجه را ممکن کرده و امکان تبدیل شدن لپ‌تاپ به یک تبلت را فراهم می‌کند.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این لپ‌تاپ در کنار امکان اتصال به شبکه‌های LTE که در قالب یک نسخه‌ی جدا روانه‌ی بازار خواهد شد، باید به بهره‌گیری از پردازنده‌ی اسکای لیک اینتل نیز اشاره کرد. از جمله‌ی پردازند‌ه‌های پیشنهادی برای این لپ‌تاپ باید به نمونه‌ی Core i3 تا Core i7 اشاره کرد که با یک حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD همراه خواهد شد. می‌توان این لپ‌تاپ را همراه با یک صفحه‌ی نمایش ۱۲.۵ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ یا با رزولوشن فول اچ‌دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ سفارش داد. کاربران می‌توانند امکان اضافه کردن سنسور اثر انگشت را نیز برای این لپ‌تاپ سفارش دهند تا در زمان لاگین کردن در ویندوز ۱۰ بتوانند بدون مشکل و بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور اقدام به ورود به ویندوز نمایند.

در صورتی که صفحه‌ی نمایش ۱۲.۵ اینچی مورد استفاده به نظر کوچک باشد، کاربران می توانند نسخه‌ی ThinkPad Yoga 460 را سفارش دهند. صفحه‌ی نمایش این نمونه ۱۴ اینچ بوده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. ضمنا می‌توان این لپ تاپ ۱۴ اینچی را با رزولوشن صفحه‌ی نمایش ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ نیز سفارش داد. لنوو نمونه‌ی مجهز به صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن WQHD را با پردازنده‌ی گرافیکی جی‌فروس ۹۴۰ ام همراه می‌کند. بنابر ادعای لنوو این لپ‌تاپ تا ۱۰ ساعت می‌توانند بدون نیاز به شارژ به کار خود ادامه دهند.

نمونه‌ی ۱۴ اینچی ثینک‌پد یوگا در ماه نوامبر با قیمت ۹۴۹ و نمونه ی ۱۲ اینچی در اکتبر با قیمت ۱۰۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات