اسوس اولترابوک‌ Zenbook Prime را با صفحه لمسی Full HD و پردازنده Ivy Bridge به نمایش گذاشت [Computex 2012]

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اسوس به ارتقاء پردازنده در سری جدید اولترابوک‌های خود بسنده نکرده و طراحی ظاهری و نمایشگر Zenbookهای خود را نیز دستخوش تغییر کرده و محصولات فوق‌العاده زیبا و جذابی را در Computex تایوان به نمایش درآورده است. گل سرسبد Zenbookهای اسوس UX21A با صفحه نمایش لمسی و رزولوشن فوق‌العاده 1080p است. خواندن مقاله را ادامه دهید تا جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر و ویدیو مربوط به UX21A را مشاهده کنید.
تبلیغات

اسوس در مورد UX21A لمسی اطلاعات جالبی را منتشر کرده است. UX21A جدید مجهز به صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ IPS با رزولوشن فوق‌العاده 1920x1080 پیکسل بود و پردازنده آن نیز از خانواده Ivy Bridge است. بدنه این اولترابوک باریک از آلومینیوم ساخته شده است.

اسوس پیش از این نیز UX21A را با مشخصات پایین‌تر وارد بازار کرده بود اما صفحه نمایش UX21A قبلی لمسی نبوده و رزولوشن آن نیز 1366x768 پیکسل است. اما اسوس نسخه جدید Zenbook Prime UX21A با صفحه لمسی Full HD و همچنین نسل سوم پردازنده‌های اینتل را در نمایشگاه Computex 2012 معرفی کرد.

UX21A دارای یک خروجی micro-HDMI، یک خروجی mini-VGA دو پورت USB 3.0 است اما به نظر می‌رسد فاقد اسلات میکرو اس‌دی باشد. وزن این اولترابوک نیز حدود ۱ کیلوگرم است.

هنوز اطلاعات کامل‌تری در مورد این محصول اعلام نشده است.

کلیه اخبار جذاب مرتبط با Computex 2012 را در آدرس zoomit.ir/computex/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات