مایکروسافت قابلیت‌های سرفیس بوک 2 را به نمایش گذاشت

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مایکروسافت با انتشار یک ویدیو به قابلیت‌های جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ از جمله بازطراحی لولاها برای ثبات بیشتر صفحه‏‌نمایش اشاره کرده است.
تبلیغات

نزدیک به یک هفته از معرفی جدیدترین عضو سری سرفیس می‌‏گذرد و سرفیس بوک ۲ با حفظ طراحی نسل قبل یعنی سرفیس بوک، در دو مدل با صفحه‌نمایش ۱۵ و ۱۳.۵ اینچی راهی بازار می‌شود. مایکروسافت اواخر هفته آینده، پیش‌فروش لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را آغاز خواهد کرد و به همین جهت، ویدیویی منتشر شده است که جزئیات جدیدی در رابطه با این مدل ارائه می‌دهد.

در ویدیوی ارائه‌شده توسط مایکروسافت، افرادی که روی توسعه و طراحی سرفیس بوک ۲ مشغول به کار بوده‌اند، در مورد این مدل صحبت می‌کنند. در این ویدیو در رابطه با قابلیت‌های جدید تبلت سرفیس پرو ۲ صحبت می‌شود؛ اما یکی از مهم‌ترین مواردی که در میان صحبت‌های تیم توسعه دهنده جلب‌ توجه می‌کند، بازطراحی لولاهای سرفیس پرو ۲ است که تجربه بهتری برای کاربران به همراه خواهد داشت.

سرفیس بوک 2

زمانی‌که صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ هیبریدی را لمس می‌کنید، مکانیزم جدیدی که مایکروسافت از آن در طراحی لولاهای سرفیس پرو ۲ استفاده کرده است، تعادل نمایشگر را حفظ خواهد کرد. با اینکه بازطراحی مکانیزم مورد استفاده در لولاهای سرفیس پرو ۲ چندان تغییر چشمگیری نیست و نمی‌تواند به‌تنهایی خرید این لپ‌تاپ هیبریدی را منطقی جلوه دهد، باید گفت که توجه به چنین جزئیاتی باعث می‌شود علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌‏های لمسی هنگامی که اولین بار از سرفیس بوک ۲ استفاده می‌کنند، شگفت‌زده شوند.

مایکروسافت درنظر دارد پیش‌فروش سرفیس بوک ۲ را از تاریخ ۷ نوامبر ( ۱۶ آبان) آغاز کند؛ این لپ‌تاپ در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. همان‌طور که گفته شد، سرفیس بوک ۲ در دو مدل با صفحه‌نمایش ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش آن‌ها  ۳:۲ است. در مدل ۱۳ اینچی، رزولوشن صفحه‌نمایش ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است و در مدل ۱۵ اینچی، ردموندی‌ها رزولوشن صفحه‌نمایش را به ۳۲۴۰ در  ۲۱۶۰ پیکسل افزایش داده‌اند.

مایکروسافت مدل ۱۳ اینچی سرفیس‌بوک ۲ را در دو نسخه با پردازنده نسل هفتمی Core i5-7300U و پردازنده نسل هشتمی Core i7-8650U اینتل عرضه خواهد کرد که مدل رده‌بالای آن با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار می‌گیرد. سرفیس بوک ۲ با نمایشگر ۱۵ اینچی نیز تنها با پردازنده نسل هشتمی Core i7-8650U اینتل ارائه خواهد شد که به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD مجهز شده است.

اگر به لپ‏‌تاپ‌ هیبریدی سرفیس بوک ۲ علاقه دارید و مایل هستید با لپ‌تاپ خود کارهای گرافیکی انجام دهید، می‌توانید مدل ۱۳ اینچی را با کارت گرافیک GTX 1050 انویدیا با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی خریداری کنید؛ مدل ۱۵ اینچی نیز با کارت گرافیک مجزا GTX 1060 انویدیا ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی ارائه می‌‏شود. بر اساس اطلاعات رسمی، مایکروسافت لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را با صفحه‌‏نمایش ۱۳.۵ اینچی و ۱۵ اینچی به ترتیب با قیمت ۱۴۹۹ دلار و ۲۴۹۹ دلار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات