کانسومر ریپورتز سرفیس بوک 2 را برای خرید توصیه نمی‌کند

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سخنگوی کانسومر ریپورتز اعلام کرده سرفیس بوک ۲ مایکروسافت که اخیرا رونمایی شده است، برای خرید پیشنهاد داده نمی‌شود.
تبلیغات

مایکروسافت دو روز پیش نسل جدید سرفیس بوک را با نام سرفیس بوک ۲ معرفی کرد. هرچند سرفیس بوک ۲ در مقایسه با سرفیس بوک دچار تغییرات مثبتی نظیر بهره‌گیری از یک پردازنده‌ی قوی‌تر در کنار عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۵ اینچی شده است،: اما بنابر اطلاعات ارائه‌شده، کانسومر ریپورتز قصدی برای قرار دادن محصول جدید مایکروسافت در لیست پیشنهادی خود برای خرید لپ‌تاپ ندارد.

بنزینگا به‌عنوان سخنگوی کانسومر ریپورتز در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

به‌طور حتم با عملکرد سرفیس بوک ۲ طی یک ماه آینده و پس از اینکه این محصول را در اختیار گرفتیم، آن را مورد آزمایش قرار خواهیم داد؛ اما نمی‌توانیم این محصول را به‌عنوان یک گزینه‌ی خرید به کاربران خود پیشنهاد دهیم. تصمیم ما برای پیشنهاد ندادن محصولات سرفیس مایکروسافت همچنان پابرجا است.

کانسومر ریپورتز در ماه آگوست سال جاری اعلام کرد که دیگر محصولات مایکروسافت جایی در لیست پیشنهادی این کمپانی ندارند. علت این موضوع تحقیقاتی است که این مرکز تحقیقاتی در مورد کیفیت محصولات مایکروسافت و مخصوصا سرفیس‌ها به عمل آورده است. کانسومر ریپورتز‌ در گزارش ماه آگوست اعلام کرده بود که بیش از ۲۵ درصد از محصولات سری سرفیس مایکروسافت در طول دو سال پس از خرید با مشکلاتی همراه می‌شوند که این آمار بسیار بیشتر از محصولات رقبایی نظیر اپل است. کانسومر ریپورتز تحقیق خود را روی بیش از ۹۰ هزار تبلت و لپ‌تاپی انجام داده که توسط مشتریان طی یک بازه‌ی دوساله خریداری شده‌اند.

به نظر نمی‌رسد کانسومر ریپورتز به این زودی اقدام به تغییر نظر خود برای وارد کردن محصولات مایکروسافت به لیست پیشنهادی خرید خود کند. به‌طور حتم بهبود عملکرد سرفیس پرو ۲۰۱۷ در کنار رفع مشکلات پیشین، می‌تواند به‌عنوان امتیاز مثبتی برای وارد شدن محصولات مایکروسافت به لیست پیشنهاد به شمار رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات