اچ پی گجت‌های جدید مبتنی بر ویندوز 10 خود ر ا معرفی کرد

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10، این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت با استقبال کاربران روبرو شود. در این بین بسیاری از تولیدکنندگان نیز رفته رفته در حال معرفی گجت‌های جدید خود مبتنی بر این نسخه از ویندوز هستند. اچ‌پی نیز نسل جدید گجت‌های خود را معرفی کرده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود با معرفی نسخه‌ی جدید ویندوز مایکروسافت، استقبال خوبی از آن شود، چراکه مایکروسافت سیاست‌هایی را نظیر امکان بروزرسانی رایگان ویندوز 7 و ویندوز 8.1 در اختیار در پیش گرفته است. علاوه بر مایکروسافت، اغلب شرکای سخت‌افزاری این کمپانی نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی ویندوز 10، اقدام به معرفی گجت‌های خود می‌کنند.

اچ‌پی نیز به عنوان یکی از کمپانی‌هایی که محصولاتی مبتنی بر ویندوز را روانه‌ی بازار می‌کند، نسل جدید گجت‌هایش را مبتنی بر ویندوز 10 معرفی کرد. اچ‌پی در محصولات جدید خود از فناوری Sure Start BIOS Protection بهره می‌برد. این فناوری Bios را پیش از بوت شدن سیستم چک می‌کند تا مشکل امنیتی کاربر را تهدید نکند. با استفاده از این سیستم در ترکیب با Device Guard ویندوز 10، محصولات جدید اچ‌پی که شامل Elite و ZBook از جمله‌ی محصولات امن بازار هستند.

اچ‌پی همچنین اعلام کرده که تمام محصولاتش از ماه آگوست بروزرسانی ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد.

از جمله‌ی محصولات جدید معرفی شده توسط اچ‌پی که از وجود ویندوز 10 استفاده خواهند کرد می‌توان به نسخه‌ی محدود Bang & Olufsen اشاره کرد که نسخه‌ی سفارشی EliteBook Folio 1020 و Pro Tablet 608 اچ پی است. Folio 1020 سال گذشته به همراهع پردازنده‌ی Core M اینتل معرفی شد. نسخه‌ی 12 اینچی نوت‌بوک اچ پی با دو رزولوشن 1080p و 1440p در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلت HP Pro Tablet 608 نیز از مشخصات فنی نظیر حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی از نوع eMMC و صفحه ی نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 با نسبت تصویر ۴ به ۳ بهره می‌برد. پردازنده‌ی مورد استفاده در این تبلت اینتل اتم Z-8500 است. این تبلت از پورت USB نوع C بهره برده و از لوازم جانبی همراه با آن می‌توان به داک، کیبورد و قلم اشاره کرد. قیمت این تبلت 479 دلار در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات