HP سری جدید اولترابوک‌های خود را به همراه دو مدل جدید Sleekbooks معرفی کرد

جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
اچ پی دو لپ تاپ فوق‌العاده باریک و سبک را به سری Sleekbooks اضافه کرده است.
تبلیغات

اچ‌پی در روز چهارشنبه، ۵ لپ‌تاپ باریک را به لیست محصولات خود اضافه کرد. اولترابوک‌های جدید اچ‌پی باریک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی این شرکت هستند. بزرگترین تولید کننده PC در دنیا همچنین از دو مدل جدید از خانواده Sleekbooks پرده‌برداری کرد. Sleekbooks‌ها شباهت زیادی به اولترابوک‌ها دارند اما پردازنده آنها ساخت AMD است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

در لیست محصولات جدید اچ‌پی، لپ‌ تاپ ۱۳.۳ اینچی Envy Spectre XT به عنوان برترین محصول و پس از آن نوت‌بوک ۱۴ اینچی Envy 14 Spectre با بدنه شیشه‌ای است. اچ‌پی از بدنه شیشه‌ای به جای فلز در این نوت‌بوک‌ها استفاده کرده است. Envy Spectre XT حدود ۱۳۹۲ گرم وزن دارد و نسبت به Envy 14 Spectre کمی کوچکتر و سبک‌تر است. Envy 14 نیز حدود ۱۸۰۰ گرم وزن دارد.

سری Spectre XT طراحی فلزی دارد و در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است. HP ادعا می‌کند که طول عمر باتری این اولترابوک‌ها حدود ۸ ساعت است. نمایشگر ۱۳ اینچی این سری از نوع LED-backlit است و از فناوری HD BrighView اچ‌پی نیز پشتیبانی می‌کند. شاید نقطه ناامید کننده این نوت بوک اچ پی رزولوشن 1366x769 پیکسل نمایشگر آن باشد. ضخامت Envy Spectre XT حدود ۱۴.۵ میلی‌متر است.

لپ‌تاپ‌های این سری مجهز به حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت می‌باشند. از دیگر مشخصات فنی سری Spectre XT می‌توان به پردازنده Core i5 نسل سوم اینتل (Ivy Bridge)، خروجی HDMI، اسپیکرهای باکیفت Beats، کی‌برد با نور پس‌زمینه و سیستم خنک کننده HP Coolsense اشاره کرد.

قیمت نوت‌بوک‌های سری Spectre XT از حدود ۱۰۰۰ دلار آغاز می‌شود. جزئیات بیشتر را در وب سایت HP ملاحظه کنید.

HP همچنین ۲ اولترابوک ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی جدید را در سری Envy خود معرفی کرد که هر دو با پردازنده نسل دوم (Sandy Bridge) یا نسل سوم (Ivy Bridge) عرضه می‌شوند. فروش این اولترابوک‌ها از دو روز پیش با قیمت ۷۵۰ دلار برای مدل ۱۴ اینچ و ۸۰۰ دلار برای مدل ۱۵.۶ اینچی آغاز شده است.

HP همچنین دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی جدید دیگری را از خانواده Sleekbooks معرفی کرده که شباهت زیادی به Ultrabookها دارند اما قیمت آنها ارزان‌تر است. تفاوت اصلی Sleekbookها با Ultrabookها در پردازنده اصلی آنها است. Ultrabookها به پردازنده‌های اینتل تجهیز شده‌اند اما Sleekbookها مجهز به پردازنده AMD هستند. تقاوت عمده دیگر Ultrabookها پشتیبانی از فناوری‌های مختلف اینتل از جمله Rapid Start (شروع به‌ کار سریع) و Identity Protection (سیستم امنیتی تازه) و سیستم‌های ارتباطی جدید Smart Connect است.

۴ مدل از اولترابوک‌های جدید و دو مدل Sleekbook مجهز به اسپیکرهای با کیفیت Beats به همراه ساب ووفر داخلی هستند و همگی دارای ۲ پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 به همراه یک پورت شبکه Ethernet می‌باشند. باتری اولترابوک و اسلیک‌بوک ۱۴ اینچی تا ۸ ساعت دوام می‌آورد اما مدل ۱۵.۶ اینچی مجهز به باتری قوی‌تری است و تا ۹ ساعت بدون نیاز به شارژ کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات