اپل مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو رتینا را با تراشه‌های سریع‌تر بروزرسانی کرد

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
لحظاتی پیش مک بوک جدید اپل معرفی شد. ساعت هوشمند اپل و مک بوک جدید، دو محصولی بودند که نقش بسزایی در این کنفرانس داشتند؛ اما این کمپانی علاوه بر محصولات جدید، مک بوک ایر و مک بوک پرو را با تراشه‌های سریع‌تر بروزرسانی کرد.
تبلیغات

 همزمان با معرفی مک بوک جدید، کمپانی اپل از لپ‌تاپ‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو با مشخصاتی جدید پرده برداشت. مک بوک پرو با صفحه نمایش ۱۳ اینچی، وضوح رتینا و همراه با پردازنده‌ی سریع اینتل معرفی شد. هر دو لپ‌تاپ‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو با نسل پنجم پردازنده‌ی اینتل و با مدل‌های i5 , i7 و پورت‌ سریع Thunderbolt 2 در دسترس قرار گرفتند.

البته تعدادی تغییرات جدید دیگر نیز وجود دارد؛ مک بوک ایر ۱۳ اینچی دارای حافظه‌ی فلش است که به گفته‌ی اپل سرعت زیادی را به سیستم می‌بخشد، و همچنین گرافیک این سیستم به اینتل Graphics 3000 مجهز شده است. مک بوک پرو ۱۳ اینچی با نمایشگر رتینا نیز همچون مدل جدید مک‌بوک، به فناوری جدیدی به نام  Force Touch در ترک‌پد خود مجهز شده که دارای بازخوردهای لرزشی بوده و می‌تواند مقدار فشار وارده را تشخیص دهد. اطلاعات بیشتر در خصوص این فناوری جدید را از این مطلب بدست آورید.

فروش مدل‌های جدید ایر و پرو از همین امروز با مبلغ ۱.۲۹۹ دلار برای تراشه‌ی اینتل Core i5 2.7GHZ همراه با 8گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی SSD و ۱.۷۹۹ برای مک بوک با مشخصات ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی فلش آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات