ایسوس لپ‌ تاپ ۱۴ اینچی ذن‌ بوک 3 دیلاکس را عرضه کرد

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی ایسوس عرضه‌ی اولترابوک ۱۴ اینچی Zenbook 3 Deluxe را آغاز کرده است.
تبلیغات

ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از محصولات متنوعی رونمایی کرد. یکی از لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده در این رویداد، محصولی جذاب به نام ذن‌بوک 3 دیلاکس بود که حالا عرضه‌ی آن آغاز شده است. ایسوس به‌خوبی توانسته یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی را در بدنه‌ی یک محصول ۱۳ اینچی جای دهد. این لپ‌تاپ با قیمت ۱۷۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

تا چند سال قبل جای دادن یک نمایشگر ۱۴ اینچی در بدنه‌ی لپ‌تاپ ۱۳ اینچی کمی دور از ذهن بود؛ اما حالا ایسوس با ذن‌بوک 3 دیلاکس این موضوع را محقق کرده است و نشان می‌دهد حاشیه‌ی ۰.۳ اینچی این دستگاه باعث می‌شود با یک اولترابوک جذاب روبه‌رو باشیم. البته هنوز از این نظر XPS 13 دل جلوتر از محصول ایسوس است.

مقاله‌های مرتبط:

    ایسوس برای اطمینان از یکپارچگی و استحکام نمایشگر آن را در یک پوشش گوریلاگلس 5 قرار داده است که بیشتر در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به کار می‌رود. نمایشگر ذن‌بوک 3 دیلاکس از رزولوشن فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند و لمسی نیست!

    با وجود جذابیت‌های این اولترابوک، اما کمپانی تایوانی ناچار بوده است همچنان به قوانین فیزیک احترام بگذارد و از این روی، ذن‌بوک 3 دیلاکس از ذن‌بوک 3 با نمایشگر ۱۲.۵ اینچی سنگین‌تر است. هر دو لپ‌تاپ از پردازنده (Core i7 و Core i5 اینتل) و حافظه‌ی مشابه بهره می‌برند. اما ذن‌بوک 3 دیلاکس با رم ۱۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود، درحالی‌که ذن‌بوک فقط در یک نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

    البته ذن‌بوک 3 را می‌توان با حافظه‌ی داخلی مختلف از بین PCIe SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی و SATA SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت خریداری کرد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات