با P37X گیگابایت، سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی گیمینگ آشنا شوید

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ گیمینگ باریک گیگابایت، محصولی جذاب و مجهز به پردازنده Core i7 اینتل و کارت گرافیک GTX980M است.
تبلیغات

P37X که به تازگی در سبد محصولات اولترابوک گیگابایت قرار گرفته محصولی برای بازی است که با دارا بودن CPU اینتل i7-4720HQ و یکی از قدرتمندترین کارت گرافیک‌های مخصوص بازی با تراشه GTX980M ، امتیاز بسیار بالای ۱۰٫۰۰۰ در بنچمارک 3Dmark11 را رقم زده است.

برای ذخیره‌سازی نیز از 2 عدد SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت با درگاه mSATA و دو دیسک سخت ۲ ترابایتی استفاده شده است. این امکانات سخت‌افزاری باعث توان پردازشی و ذخیره‌سازی عظیمی شده که در کنار وزن ۲.۸ کیلوگرمی و ضخامت تنها ۲۲.۵ میلیمتر محصولی ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود.

gigabyte-p37x-1

نمایشگر ۱۷.۳ اینچی این لپ‌تاپ رزولوشن 1080p دارد و دارای زاویه دید 160 درجه، با قابلیت آنتی رفلکس و از نوع مات است تا انعکاس نور و تصاویر اضافه را در صفحه نمایش کاهش دهد. همچنین تکنولوژی صوتی Dolby Digital Plus Home Theatre در زمینه صدا نیز تجربه صوتی بسیار دلچسبی را به کاربر می دهد و البته در کنار همه اینها یک پورت خروجی Mini Display Port با پشتیبانی از رزولوشن 4K هم در دسترس خواهد بود تا گستره کاملی از امکانات صوتی و بصری برای کاربران فراهم باشد.

در زمینه کنترل و دفع حرارت نیز لپ تاپ گیگابایت P37X با استفاده از فناوری اختصاصی Gigabyte Supra-Cool که از لوله های انتقال حرارت دوتایی و دو عدد فن جداگانه برای GPU و CPU تشکیل شده، پایداری و اطمینان بالایی را هنگام سنگین‌ترین کارها و پردازش‌ها نوید می‌دهد.

gigabyte-p37x-2

در پایان می‌توان گفت P37X گیگابایت، مشخصات فنی بسیار قدرتمندی را در ظاهری باریک و نسبتا سبک ارائه می‌دهد، تا گیمر بتواند به راحتی اصلی‌ترین ابزار خود را حمل کند.

لپتاپ های گیگابایت در ایران با گارانتی آواژنگ، نماینده انحصاری گیگابایت عرضه می شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات