لپ‌تاپ Precision M3800 دل برای صاحبان مشاغل معرفی شد

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
دل مدل بروز شده لپ‌تاپ Precision M3800 را امروز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی بنابه درخواست ویراستاران ویدئو، طراحان گرافیک و دیگر کاربران، طراحی و ساخته شده است.
تبلیغات

لپ‌تاپ M3800 از طریق فروشگاه آنلاین شرکت دل در دسترس خریداران قرار دارد. این لپ‌تاپ از امکانات سفارشی همچون نمایشگر لمسی 4K Ultra HD و نسخه مخصوص توسعه دهندگان توزیع اوبونتو بهره می‌برد که بنا به تقاضای کاربران به این دو مشخصه مجهز شده است.

نسخه توسعه دهندگان توزیع اوبونتو برای اولین بار بر اساس بازخورد کاربران در جامعه توسعه دهندگان ساخته شده است. ویندوز ۷ یا ویندوز ۸.۱ نیز قابل نصب روی این محصول هستند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این دستگاه می‌توان به درگاه Thunderbolt 2 ساخت اینتل اشاره کرد که می‌تواند در هر جهت، سرعت انتقال برابر با ۲۰ گیگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم کند. دل همچنین اجازه داده که با این وسیله ویدیو‌های خام 4K را ویرایش کرد و همزمان از دیگر فایل‌های مشابه نسخه پشتیبان تهیه کرد.

از دیگر مشخصات M3800 می‌توان به حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایت، پردازنده چهار هسته‌ای Core i7، پردازنده گرافیکی انویدیا Quadro K1 100M، حافظه رم ۱۶ گیگابایت، وزن ۴.۱۵ پوند و ضخامت ۱۸ میلی‌متری اشاره کرد. قیمت پایه محصول جدید دل ۱۷۰۰ دلار تعیین شده است. نظر شما درباره این دستگاه تمام عیار چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات