الین‌ور جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با طراحی باریک‌تر معرفی کرد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
تابستان سال گذشته، Alienware لپ‌تاپ گیمینگ ۱۳ اینچی خود را معرفی کرد. این محصول لقب باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ را به خود اختصاص داده بود. اما گویا دل را راضی نکرده، چراکه این کمپانی نسخه‌ی باریک‌تر الین‌ور 17 را به‌همراه یک نمونه‌ی ۱۵ اینچی معرفی کرده است.
تبلیغات

سال گذشته دل، الین‌ور ۱۳ اینچی را معرفی کرده و آن را با الین‌ور ۱۴ جایگزین کرد. این محصول لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ را به خود اختصاص داده بود، اما دل با معرفی Alienware 17 نشان داد که هنوز به اندازه‌ی کافی از ظرافت محصولات خود راضی نیست. در کنار باریک شدن این لپ‌تاپ، دل سایز این لپ‌تاپ را از ۱۸ اینچ به ۱۷ اینچ کاهش داده است، چراکه به واقع یک لپ‌تاپ ۱۸ اینچی بسیار بزرگ به نظر می‌رسد.

با نگاه به این لپ‌تاپ می‌توان به این نتیجه رسید که دل از زبان طراحی لپ‌تاپ‌هایی که در دو سال اخیر معرفی کرده، در این محصول نیز تبعیت کرده است. الین‌ور جدید دل از ترکیب آلومینیوم و فیبرکربن با قابلیت شخصی‌سازی نورپردازی ظاهری بهره  می‌برد. امکان تغییر نورپردازی این لپ‌تاپ شامل نور کیبورد، ترک‌پد و همچنین علامت الین‌ور در پشت لپ‌تاپ است. بزرگ‌ترین بهینه‌سازی آن مربوط به ابعاد است. لپ‌تاپ ۱۷ اینچی با ضخامت ۳۴ میلی‌متر در مقایسه با نسل گذشته ۲۵ درصد باریک‌تر شده است. همچنین وزن آن نیز ۹ درصد کمتر شده و به ۳.۷ کیلوگرم کاهش یافته است. لپ‌تاپ ۱۵ اینچی این کمپانی نیز ۳.۲ کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن نیز ۳۴ میلی‌متر است.

AlienWareInt 1

در هر دو لپ‌تاپ امکان انتخاب دو پردازنده‌ی Core i5 و Core i7 به‌همراه کارت گرافیک انویدیا 980M وجود دارد. در صورتی که نمونه‌ی ۱۵ اینچی را انتخاب کنید، می‌توانید کارت‌ گرافیک AMD Radeon R9 M295X را نیز با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K انتخاب کنید. در صورت نیاز، این دو لپ‌تاپ قادرند تا از آمپلی‌فایر گرافیکی دل نیز که ۳۰۰ دلار قیمت دارد برای میزبانی از کارت‌های گرافیک سطح دسکتاپ پشتیبانی کنند. هر دو لپ‌تاپ جدید معرفی شده را می‌توان با پرداخت ۱٫۱۱۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۵ اینچی و ۱٫۴۹۹ دلار برای نمونه‌ی ۱۷ اینچی تهیه کرد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات