آغاز تولید انبوه مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی از اوایل سال ۲۰۱۵

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا تولیدکنندگان زنجیره‌ی محصولات اپل تهیه‌ی قطعات اولیه مورد نیاز برای آیپد ایر ۱۲ اینچی و همچنین ساعت‌هوشمند این کمپانی، اپل‌واچ را شتاب داده‌اند که می‌توان این موضوع را نشان‌دهنده‌ی تولید انبوه این محصولات در آینده‌ی نزدیک قلمداد کرد.
تبلیغات

به گزارش دیجی‌تایمز و به نقل از منابع موجود در چرخه‌ی تولید محصولات اپل، مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی از وجود پردازنده‌ی برادول در کنار بدنه‌ی بسیار باریک بهره می‌برد. انتظار می‌رود به‌دلیل وجود مشکلات در تولید قطعات مورد نیاز، این لپ‌تاپ به صورت محدود روانه‌ی بازار شود. تولید مک‌بوک ایر جدید برعهده‌ی کمپانی کوانتا است.

مشخصات ارائه‌ی شده برای این لپ‌تاپ با شایعات پیشین مطرح شده در مورد آن مطابقت دارد. براساس اطلاعات ارائه شده اپل مک بوک ایر جدید را با فرم‌فکتور جدیدی که شامل ترک‌‌پد بدون کلید سخت‌افزاری و سیستم خنک‌کننده‌ی بدون فن است، روانه‌ی بازار خواهد کرد. اینتل ماه نوامبر گذشته پردازنده‌های Core M Broadwell را روانه‌ی بازار کرد که از جمله‌ی محصولاتی که آن را در قلب خود جای خواهد داد، نسل جدید مک‌بوک ایر اپل است.

انتظار می‌رود اپل مک بوک ایر جدید را در میانه‌های سال ۲۰۱۵ میلادی در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات