لنوو کروم بوک تبدیل شونده فلکس 11 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی لنوو از کروم‌بوک تبدیل‌شونده‌ی جدیدی رونمایی کرده است که فلکس ۱۱ نام دارد.
تبلیغات

شرکت لنوو امروز جدیدترین مدل کروم‌بوک‌ خود را با نام فلکس ۱۱ معرفی کرد. این دستگاه فقط یک‌ لپ‌تاپ ساده نیست و در واقع یک محصول دوکاره محسوب می‌شود؛ چراکه نمایشگر آن امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌ دارد.

امکان چرخش صفحه‌نمایش از جمله مشخصاتی است که قابلیت‌های سیستم‌عامل کروم را بیشتر می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان با استفاده از این ویژگی و تبدیل فلکس ۱۱ به یک تبلت، اپلیکیشن‌های اندروید را اجرا کرد. یادآوری می‌کنیم که امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های اندروید از طریق فروشگاه گوگل‌پلی در سیستم‌عامل کروم فراهم شده است. البته در کنار امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید، فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل کروم نیز در دسترس کاربران قرار دارد تا با بهره گرفتن از این نوع اپ‌ها، بتوان از کروم‌بوک به‌عنوان یک لپ‌تاپ بهره گرفت.

فلکس ۱۱ به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ARM با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز مجهز شده است. این محصول همچنین از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. صفحه‌نمایش محصول مورد بحث ۱۱.۶ اینچی با کیفیت WXGA است و می‌تواند ۱۰ لمس هم‌زمان را شناسایی کند. فلکس ۱۱ به مجموعه‌ای از پورت‌های کاربری مجهز شده است که از جمله این پورت‌ها می‌توان به یو‌اس‌بی نوع سی، یواس‌بی ۳.۰ نوع A، اچ‌دی‌ام‌آی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون/میکروفون و یک کارت‌خوان اس‌دی اشاره کرد.

flex 11 chrome book

لنوو اعلام کرده است که با هر بار شارژ کامل باتری کروم‌بوک جدید، می‌توان تا ۱۰ ساعت با آن کار کرد. وزن فلکس ۱۱، ۱.۳۶ کیلوگرم (سه پوند) است.

این دستگاه از اواخر ماه جاری و با قیمت ۲۷۹ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کروم‌بوک می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین برای دسترسی به لیست مدل‌های مختلف کروم‌بوک‌های لنوو می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات