نوت بوک لنوو Air 13 Pro معرفی شد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نوت بوک جدید لنوو با نام لنوو Air 13 Pro به صورت رسمی معرفی شد. این نوت بوک با مشخصات و قیمت مناسب می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات نوت بوک جدید لنوو بیاندازیم.
تبلیغات

فقط ساعاتی پس از معرفی Mi Note‌Book Air توسط شیائومی، کمپانی لنوو از نوت بوک جدید خود با نام Air 13 Pro رونمایی کرد. ایر ۱۳ پرو تقریباً دارای مشخصات یکسانی با نوت بوک می ایر است و با همان بر‌چسب قیمتی ۴۹۹۹ یوان (۷۵۰ دلار) عرضه می‌شود  و مشخصاً برای رقابت با اولین نوت بوک شرکت رقیب، معرفی شده است.

lenovo air 13 pro

نوت بوک لنوو از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچ IPS، پردازنده اینتل Core i5 6200 U،  رم ۴ گیگا‌بایت و ۲۵۶ گیگا‌بایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این نوت بوک زیبا با وزن ۱.۲۹ کیلو‌گرمی به راحتی قابل جابجایی است و ضخامت آن مانند نوت بوک شیائومی، ۱.۴۸ سانتی‌متر است.

ایر ۱۳ پرو از گرافیک ۲ گیگا‌بایت انویدیا GT940MX استفاده می‌کند و دارای اسکنر اثر انگشت است که در نوت بوک شیائومی وجود ندارد.

lenovo air 13 pro

پیش فروش نوت بوک جدید لنوو اکنون در فروشگاه آنلاین چینی Jingdong با قیمت 4999 یوان (۷۵۰ دلار) آغاز شده است و این دستگاه بعد از اتمام پیش فروش، با افزایش جزئی به قیمت ۵۴۹۹  یوان (۸۲۵ دلار) فروخته خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این نوت بوک چیست؟ تا کنون جزو کاربران لپ‌تاپ و نوت بوک‌های لنوو بوده‌اید؟ از بین نوت بوک لنوو و شیائومی، کدام‌یک را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات