سامسونگ لپ تاپ 7Spin را با قیمت ۷۹۹ دلار معرفی کرد

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز سامسونگ یک محصول جدید به نام Notebook 7 Spin معرفی کرده که قیمت مدل پایه آن ۷۹۹ دلار است. این محصول یک لپ‌تاپ لمسی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم پردازشی و یک ترابایت حافظه داخلی ذخیر‌ه‌سازی است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ از Notebook 7 Spin رونمایی کرد. این محصول از ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و در دو مدل با نمایشگرهایی به اندازه ۱۵.۶ اینچ و ۱۳ اینچ تولید شده است. لپ تاپ 7Spin از پردازنده Core i7 اینتل بهره می‌برد و البته می‌توانید مدل Core i5 را در صورت نیاز سفارش دهید. فضای ذخیره‌سازی این محصول یک ترابایت و حافظه رم پردازشی آن ۱۲ گیگابایت است. بنا به اعلام سامسونگ مدل ۱۵.۶ اینچی فقط در ۹۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود و این در حالی است که مدل ۱۳ اینچی حدود ۱۰۰ دقیقه برای شارژ شدن کامل به زمان احتیاج دارد.

در ادامه می‌توانید برخی از امکانات و ویژگی‌های این دستگاه را مرور کنید:

  • مجهز به ویندوز ۱۰
  • بهره بردن از پردازنده Core i7 و Core i5 اینتل و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی، ۱۲ گیگابایت رم پردازشی و امکان ارتقا به نسخه SSD که امکان افزودن این نوع لوازم را برای کاهش زمان بارگذاری دستگاه فراهم می‌کند.
  • تنها با ۲۰ دقیقه شارژ می‌توان به مدت دو ساعت با دستگاه کار کرد. همچنین مدل ۱۵.۶ اینچی تنها در ۹۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. زمان لازم برای شارژ کامل مدل ۱۳ اینچی ۱۰۰ دقیقه است.
  • نمایشگر لمسی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه که زوایای دید بسیار شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند. این رایانه می‌تواند در سه حالت اصلی قرار گیرد. استفاده از آن به عنوان نوت‌بوک برای تماس با دوستان و آشنایان، لذت بردن از تماشای فیلم‌های دلخواه در حالت Tent یا استفاده به عنوان تبلت به منظور مرورگری وب.
  • صفحه‌کلید مجهز به نور پس‌زمینه که در شرایط کم‌نور امکان تایپ راحت‌تر را برای شما فراهم می‌کند. این کیبورد با ارگونومی بسیار خوبی تولید شده و کلید‌های آن به نحوی طراحی شده‌اند که دسترسی سریع به کاربرد‌های ضروری را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • نمایشگر به صورت کاملا لمسی و فول‌اچ‌دی تولید شده که در حالت Video HDR می‌تواند محتوا را بسیار با کیفیت‌تر نمایش دهد. همچنین رنگ‌ها و بافت‌ها در این نمایشگر زنده‌تر به نظر می‌آیند. حالت Video HDR به صورت لحظه‌ای و بدون وقفه، ویدیوها را بهینه می‌کند تا هر جزئیات کوچکی هم در آن ویدیو به چشم بیاید.

Notebook 7 Spin از ۲۶ ژوئن (۶ تیر) و از طریق وب‌سایت BestBuy و وب‌سایت رسمی سامسونگ با قیمت ۷۹۹.۹۹ برای مدل پایه به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات