تصاویر مفهومی جدیدی از مک بوک پرو اپل منتشر شد

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این روزها با قوت گرفتن شایعات مربوط به تغییرات زیاد در ظاهر نسخه پرو مک‌بوک‌های اپل، تصاویر مفهومی زیادی از این دستگاه منتشر می‌شوند تا تغییرات احتمالی این لپ‌تاپ را پیش از آنکه به صورت رسمی معرفی شوند، ببینیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مارتین هاجک، از آن دست طراحان است که سعی می‌کند تصاویر رندر 3D برای گجت‌های معروف طراحی کند. تصویر‌های تازه‌ای که از این دستگاه نیز منتشر شده، نوار لمسی OLED را بالاتر از نوار شماره‌ها در مک‌بوک پرو نشان می‌دهد و هاجک در تصاویر خود این دستگاه را به دستگاه‌های iOS نزدیک کرده است.

مک بوک پرو جدید

نوار بالایی که در تصویر نمونه هاجک مشاهده می‌کنیم می‌تواند به صورت کامل جایگزین نوار وضعیت نرم‌افزار مک او اس شود. در این نوار می‌توان فعالیت‌های مختلف سیستمی، روند دانلود، کنترل پخش یا توقف و همچنین کم و زیاد کردن صدای محتوا‌های مختلف را به دست گرفت. در این نوار سیری می‌تواند حضور داشته باشد و حتی اگر به آن میان‌بر‌های همیشگی مک که در این قسمت قرار داشتند نیز نیاز داشته باشید، این نوار می‌تواند آن وظایف را هم بر عهده گیرد.

مک بوک پرو جدید

البته هیچکدام از این تصاویر به صورت رسمی تایید نشده و هنوز نمی‌توان انتظار داشت که مک‌بوک‌ پرو‌های جدید چنین ظاهری داشته باشند.

لپ‌تاپ‌های مدرن اکنون از فاصله کلیدی ناچیزی برخوردارند و حالا یک نوار لمسی در بالای کلید‌های معمولی کیبورد می‌تواند به ظاهر و همچنین کاربرد دکمه‌های این لپ‌تاپ کمک زیادی کند. نوار OLED در بالای نوار کلید‌های شماره می‌تواند علاوه بر انجام وظیفه‌های فرعی سیستم عامل و نشان دادن وضعیت دستگاه، به عنوان یک ابزار اضافه نیز در دستگاه به کار گرفته شود.

مک بوک پرو جدید
مک بوک پرو جدید
مک بوک پرو جدید
مک بوک پرو جدید
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات