ایسوس محصول دیگری از لپ‌تاپ‌های سری N را با نام N56JR معرفی کرد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس محصولی جدید از لپ‌تاپ‌های سری N را تحت عنوان Asus N56JR برای استفاده چندرسانه‌ای، کاربران حوزه سرگرمی و علاقه‌مندان به موسیقی، فیلم و بازی به بازار ایران معرفی کرد. تجربه صوتی بسیار عالی بارزترین ویژگی این محصول است.
تبلیغات

بدنه این لپ‌تاپ از همان طراحی همیشگی ایسوس در محصولات سری N پیروی می‌کند. لپ تاپ N56JR از فناوری اختصاصی صوتی ایسوس، SonicMaster Premium بهره می برد که با به کارگیری اسپیکرهای Bang & Olufsen ICEpower و نیز نرم افزار Wave MaxxAudio Master توانسته است یک تجربه صوتی عالی را در اختیار کاربران قرار دهد . ابزارهای حرفه‌ای پردازش صدا در کنار وضوح بالا و محدوده پوشش گسترده، N56JR را به یک لپ‌تاپ منحصر به فرد در حوزه امکانات چندرسانه‌ای تبدیل کرده است.

این لپ‌تاپ به یک نمایشگر 15.6 اینچی LED FHD مجهز است و در ساخت آن از فناوری اختصاصی Splendid Video Intelligent به کار رفته است.

N56JR

فناوری اختصاصی Super Hybrid Engine II به این دستگاه توانایی بوت تا حداکثر 2 ثانیه را مهیا می سازد. استفاده از چهارمین نسل از پردازنده های Core i شرکت اینتل در کنار ویژگی +USB Charge که امکان شارژ بلادرنگ دستگاه را فراهم می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

N56JR که از سیستم عامل Windows 8 Pro پشتیبانی می‌کند به چیپ گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 760 2GB DDR5 مجهز شده است. حداکثر فضای ذخیره سازی این لپ تاپ به 1 ترابایت می رسد. علاوه بر امکانات ذکر شده N56JR از یک DVD درایو یا Blu-Ray نیز مجهز است که به همراه یک وب کم HD و در کنار سایر امکانات صوتی و تصویری ، برای ایجاد تجربه مناسب چندرسانه‌ای طراحی و بهینه سازی شده است. پشتیبانی از شبکه بی‌سیم 802.11b/g/n و همچنین Bluetooth 4.0 از امکانات ارتباطی این محصول جدید هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات