اچ پی Elite‌Book 1030 پرمیوم با قیمت ۱۲۴۹ دلار معرفی شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
EliteBook 1030 پرمیوم جدیدترین لپ‌تاپ کمپانی اچ‌پی به شمار می‌رود که به تازگی معرفی شده است. این لپ‌تاپ با ابعاد صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی و بدنه‌ی کاملا فلزی، طراحی بسیار زیبایی دارد و قیمت آن از ۱۲۴۹ دلار شروع می‌شود. این لپ‌تاپ در دو نسخه با صفحه‌نمایش معمولی و تاچ عرضه خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

HP EliteBook 1030 Premium جدیدترین لپ‌تاپ کمپانی معتبر اچ‌پی است که از طراحی زیبا و بدنه‌ی کاملا فلزی بهره می‌برد. این لپتاپ که به تازگی معرفی شده در دو نسخه با صفحه‌نمایش لمسی و کیفیت QHD و معمولی با کیفیت FHD عرضه می‌شود و قیمت آن از ۱۲۴۹ دلار شروع می‌شود.

الایت‌بوک ۱۰۳۰ پرمیوم بدنه‌ای کاملا فلزی دارد که به زیبایی تراش خورده است. حاشیه‌ی اطراف صفحه‌نمایش آن بسیار کم است و تاچ‌پد بزرگی نیز دارد. صفحه‌نمایش آن با لایه‌ی محافظ گوریلا گلس پوشانده شده و به صفحه‌کلید حرفه‌ای ضد آب با نور پس‌زمینه مجهز است. خریداران می‌توانند این لپ‌تاپ زیبا را با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و درایو SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی خریداری کنند. در این لپ‌تاپ از هیچ درایو متحرک یا فنی استفاده نشده و الایت‌بوک جدید به راحتی بدون صدا و البته خنک کار می‌کند. پردازنده‌ی این کامپیوتر همراه نیز از نسل Intel Core M است که بازدهی بالایی را به کاربران نوید می‌دهد. از لحاظ باتری نیز EliteBook 1030 پرمیوم تا ۱۳ ساعت شارژدهی دارد.

سیستم صدای این لپ‌تاپ توسط شرکت Bang & Olufsen تعبیه شده که بوسیله‌ی تقویت‌کننده‌ی HP Clear Sound Amp تقویت می‌شود. در مورد پورت‌های ارتباطی نیز الایت‌بوک ۱۰۳۰ پرمیوم مجهز به دو پورت یو‌اس‌بی ۳ و یک پورت یو‌اس‌بی نوع سی بعلاوه‌ی یک پورت اچ‌دی‌ام‌آی است. دیگر امکانات ارتباطی آن نیز پشتیبانی از WiDi، Miracast و WLAN 802.11ac به همراه بلوتوث نسل ۴.۲ کمبو است.

hp elitebook 1030 premium
hp elitebook 1030 premium
hp elitebook 1030 premium
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات