ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Predator 17X و رایانه رومیزی گیمینگ Predator G1 را معرفی کرد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز در مراسم برگزار شده توسط ایسر دو محصول مخصوص گیمرها توسط این شرکت معرفی شد که نام آن‌ها Predator 17X و Predator G1 است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گیمرها هیچ‌گاه رویداد دیروز ایسر را فراموش نمی‌کنند، بخصوص که شرکت تایوانی مورد اشاره دو رایانه جدید مخصوص گیمرها را نیز در این رویداد معرفی کرده است.

محصول اول لپ‌تاپی به نام Predator 17X است که می‌توان آن را به همراه دو هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت و HTC Vive استفاده کرد. این محصول مجهز به صفحه نمایشی ۱۷.۳ اینچی است و رزولوشن 4k را ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید بهترین سخت‌افزار را در این دستگاه داشته باشید می‌توانید به صورت اختیاری مشخصات فنی مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید مدلی را برگزینید که از پردازنده Intel Core i7-6820HK بهره می‌برد و ۶۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای آن در نظر گرفته شده است. این مدل همچنین مجهز به سه حافظه SSD بوده و نیز امکان انتخاب رنگ‌های سبز، قرمز و آبی به عنوان رنگ نور پس‌زمینه صفحه‌کلید وجود دارد. در بخش گرافیکی هم این دستگاه از کارت Nvidia GTX 980 بهره می‌برد.

سیستم خنک‌کننده لپ‌تاپ مورد بحث سه‌گانه بوده و بنظر می‌رسد از آورکلاک نیز پشتیبانی می‌کند. Predator 17X وزنی ۴.۵ کیلوگرمی دارد و عمر باتری آن ۳ ساعت اعلام شده است. این محصول از ماه می و در ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد و سپس در ماه ژوئن به اروپا و آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه نیز ۲۷۹۹ دلار است.

اما ایسر از یک رایانه رومیزی گیمینگ به نام Predator G1 نیز رونمایی به عمل اورده که گفته شده قابلیت حمل بالایی دارد ولی شما نیز احتمالا هیچگاه این محصول را با خود در سفر همراه نخواهید کرد. رایانه مورد بحث را می‌توانید با نسل ششم پردازنده‌ Core i7 اینتل سفارش دهید. ۶۴ گیگابایت رم پردازشی و چیپست گرافیکی Nvidia Titan X از دیگر مشخصات فنی این دستگاه به حساب می‌آیند. این محصول ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و ۴ ترابایت حافظه HDD دارد.

acer Predator G1

با توجه به مشخصات فنی Predator G1 می‌توانید آن را به منظور تجربه واقعیت مجازی نیز بکار بگیرید. قیمت این دستگاه ۲۲۹۹ دلار اعلام شده و از ماه ژوئن در بازار اروپا و سپس آمریکای شمالی و چین عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این محصولات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات