VivoBook جدید ایسوس با پردازنده پنتیوم، درگاه USB Type-C و قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس لپ‌تاپ جدیدی به نام VivoBook E403SA را معرفی کرده که با قیمت ۳۹۹ دلار قصد دارد به یک انتخاب بسیار خوب در بین دستگاه‌های ارزان‌قیمت مبدل شود. یکی از نکات قابل توجه در مورد این محصول پشتیبانی آن از درگاه USB-C است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در بین لپ‌تاپ‌هایی که قیمت مقرون به صرفه دارند، تعداد زیادی انتخاب وجود دارد، اما واقعیت این است که در بین این دستگاه‌ها تعداد کمی تکنولوژی‌های جدید را ارائه می‌دهند. ایسوس تلاش کرده تا با VivoBook E403SA یک محصول خوش قیمت و مناسب را تولید کند. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای از نوع پنتیوم بوده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD دارد. لپ‌تاپ مورد بحث از پورت USB-C پشتیبانی کرده و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده و ضخامت آن نیز ۰.۷ اینچ است.

بنظر می‌رسد VivoBook یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های زیر ۵۰۰ دلار است که با قیمت بسیار خوب ۳۹۹ دلار عرضه می شود. این محصول ۴ گیگابایت رم پردازشی دارد که البته در لپ‌تاپ‌های امروز چندان مشخصه بالایی به شمار نمی‌آید. اما بسیاری از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت همچنان هارد دیسک‌های معمولی را ارائه می‌کنند و در عین حال از پورت USB-C که ظاهرا در آینده یکی از درگاه‌های اصلی محصولات الکترونیک خواهند بود بی‌بهره هستند. در نهایت می‌توان گفت VivoBook یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار رایانه‌های پایین قیمت است.

نظر شما در مورد VivoBook E403SA چیست؟ آیا مشخصات فنی و قیمت آن باعث می‌شود کاربران این محصول را انتخاب کنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات