لپ‌ تاپ Aspire S 13 از ایسر، رقیبی قدرتمند برای مک‌بوک ایر اپل و Dell XPS 13

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایسر دیروز در طی مراسمی از جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام Aspire S 13 رونمایی کرده و قصد دارد با این محصول به رقابت با محصولات شرکت اپل و دل برود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در طی رویدادی که امروز برگزار شد ایسر از لپ‌تاپ جدید خود با نام Aspire S 13 رونمایی به عمل آورد و این کمپانی قصد دارد تا با محصول جدیدش به رقابت مستقیم با مک بوک ایر ۱۳ اینچی اپل و نیز XPS 13 دل وارد شود. این شرکت قصد دارد تا در عین رقابت با محصولات یاد شده، قیمتی ارزان‌تر را برای لپ‌تاپ خود در نظر بگیرد.

Aspire S 13

Aspire S 13 مجهز به صفحه نمایشی ۱۳.۳ اینچی از نوع IPS بوده و کیفیت فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد و امکان انتخاب صفحه‌نمایش لمسی نیز به صورت اختیاری وجود دارد. شما می‌توانید این محصول را با ۸ گیگابایت رم پردازشی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SDD خریداری کنید و همچنین با خرید یک باتری اختیاری می‌توانید بیش از ۱۳ ساعت با لپ تاپ یاد شده کار کنید. باتری پیشفرض دستگاه با هربار شارژ کامل می‌تواند تا ۹ ساعت پاسخگوی نیازهای شما باشد. پردازنده بکار گرفته شده در این دستگاه نسل ششم چیپست‌های سری Core است که می‌توانید به دلخواه بین مدل‌های i3، i5 و i7 یکی را برگزینید. این دستگاه همچنین از پورت USB Type-C، HDMI، درگاه کارت حافظه جانبی و دو پورت USB 3.0 پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ مورد بحث در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود و در زمان عرضه قیمت آن ۶۹۹ دلار خواهد بود. Aspire S 13 وزنی ۱.۴ کیلوگرمی داشته و ضخامت آن هم ۱۴.۴ میلی‌متر است.

در ویدیو زیر می‌توانید این لپ‌تاپ را مشاهده کنید.

شما در مورد این لپ‌تاپ چه نظری دارید؟ با توجه به قیمت ارزان‌تر لپ‌تاپ Aspire S 13 و نیز مشخصات سخت‌افزاری آن آیا واقعا می‌تواند رقیبی شایسته برای مک‌بوک ایر اپل و یا XPS 13 شرکت دل باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات