معرفی لپ تاپ گیگابایت U21MD

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
امروزه تقریباً طراحی تمامی نوت‌بوک ها شبیه به یکدیگر هستند در این بین U21MD دارای کمی تفاوت به نسبت سایر مدل هاست!
تبلیغات

این لپ تاپ گیگابایت با صفحه چرخشی و تاچ خود یک tablet Notebook هست که با استفاده از نسل چهارم پردازنده‌های Core i5 اینتل و با قرار‌گیری در رنج Ultra Book ها با صفحه‌نمایش 11.6 اینچی خود در رزلوشن 1366*768 به کاربر حس داشتن یک Tablet labtop خوب را خواهد داد. همچنین این نوت‌بوک با دو درگاه برای نصب مموری، قابلیت ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت را دارا می باشد.

U21MD-1

استفاده از هاردهای جامد در نسخه ی خاص از این مدل باعث سرعت بهتر و بهینه تر و همچنین قابلیت جابه‌جایی آسان‌تر را فراهم کرده است. همچنین باطری Li-polymer این دستگاه باعث شده شارژ بیش از 8 ساعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

U21MD-2

از جمله ویژگی‌های نسخه Full Config این دستگاه می توان به پشتیبانی از سیم‌کارت برای ارتباط اینترنت 3G و کیبورد دارای نور پس‌زمینه اشاره کرد.

وزن این دستگاه در نسخه تنها با هارد جامد 1.39KG است و در نسخه به همراه هارد‌دیسک و هارد جامد 1.49 گرم است.

این دستگاه دارای یک داکت برای شارژ سریع‌تر نیز هست که امکان اتصال به صورت عمودی برای اشغال کمترین فضا را نیز دارد! همچنین این داک به اسپیکر قوی تجهیز شده که با بهره‌گیری از صدای دالبی باعث تکامل کامل این دستگاه شده است.

U21MD-3

لازم به ذکر است آواژنگ نماینده رسمی و نام‌آشنای محصولات گیگابایت در ایران بوده و گارانتی محصولات این برند را بر عهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات