سونی با انتشار بیانیه‌ای از دارندگان مدل VAIO Fit 11A خواست تا لپ‌تاپ‌های خود را برای تعمیر یا تعویض رایگان در اختیار سونی بگذارند

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید سونی با فروش کسب و کار لپ‌تاپ‌های وایو، از تولید پی‌سی کنار رفته است. این کمپانی سابقه‌ی تولید لپ‌تاپ‌هایی با بهترین کیفیت را دارد؛ اما انتشار گزارش‌هایی در مورد ایجاد مشکل برای باتری یکی از جدیدترین نمونه‌های این لپ‌تاپ‌ها، می‌تواند ذهنیت کاربران در مورد محصولات با برند وایو از کمپانی سونی را خدشه‌دار کند.
تبلیغات

اخیراً گزارشی توسط وال‌استریت‌ژورنال منتشر شده است که حکایت از بالا‌رفتن حرارت در باتری VAIO Fit 11A دارد که امکان آتش‌گرفتن این مدل را افزایش می‌دهد؛ از این رو کمپانی سونی از کاربران درخواست کرده است که تا استفاده از Fit 11A را متوقف کنند. سونی 25,905 دستگاه از این نمونه را به فروش رسانده است که بخش عمده‌ای از آن در اروپا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این کمپانی ژاپنی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که تمامی پی‌سی‌های مورد نظر را بدون دریافت هزینه‌ای تعویض کرده یا با بازگردانی مبلغ دریافت شده، فرصت خرید محصول دیگری را به کاربران خود خواهد داد. درخواست برای بازگرداندن نمونه‌های فروخته شده، مطمئناً راه‌حل پایانی برای این کمپانی پس از تکمیل فرآیند واگذاری بخش تولید لپ‌تاپ‌های وایو به JIT است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات