ریزر قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا را با صفحه نمایش QHD و کارت گرافیک GTX 870M معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ریزر، تولیدکننده مطرح تجهیزات مخصوص بازی که عموما محصولات این شرکت برای گیمرهای حرفه‌ای عرضه می‌شوند یک لپ‌تاپ جدید را با مشخصات سخت‌افزاری خارق‌العاده معرفی کرده است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و کارت گرافیک آن ۳ گیگابایت حافظه رم GDDR5 دارد.
تبلیغات

با توجه به مشخصات فنی لپ‌تاپ Razer Blade می‌توان عنوان قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا را به آن داد. این لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۴ اینچ با رزولوشن 3200 در 1800 پیکسل است. این صفحه نمایش از نوع لمسی ۱۰ انگشتی است و از فناوری‌های IGZO.IPS پشتیبانی می‌کند که مصرف انرژی را تا حل زیادی نسبت به صفحه نمایش‌های معمولی کاهش می‌دهد.

ابعاد لپ‌تاپ جدید ریزر برابر ۳۴۵ در ۲۳۵ در ۱۷.۹ میلی‌متر است و از این نظر نیز، باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا به شمار می‌رود. ریزر-بلید برخلاف لپ‌تاپ‌های گیمینگ که عموما وزن بالای ۳ کیلوگرم دارند، تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

Blade 2014 01-1024x561

صفحه کلید این لپ‌تاپ قابل برنامه‌ریزی است و کاربر می‌تواند بخش بخش آن را براساس نیاز خود برنامه ریزی کند تا در بازی‌های مختلف، کارایی مورد نظر کاربر را برآورده کند. کاربر می‌تواند نور پس زمینه کلیدها را نیز براساس میل خود تغییر دهد.

لپ‌تاپ Razer Blade از پردازنده Core i7 4702HQ با چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد که در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم DDR3L با باس 1600MHz و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD قرار داده شده است. اگر سر کیسه را بیشتر شل کنید قادر خواهید بود تا Razer Blade را با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت خریداری کنید. مهم‌ترین بخش سخت‌افزاری برای گیمرها، کارت گرافیک است و ریزر نیز به این بخش از سیستم توجه ویژه داشته و از یک کارت گرافیک GTX 870M با ۳ گیگابایت حافظه رم GDDR5 بهره برده است. این کارت گرافیک از فناوری‌های اختصاصی انویدیا شامل ShadowPlay, GameStream و Battery Boost پشتیبانی می‌کند.

Blade 2014 03

این لپ‌تاپ همچنین به یک رادیو دو بانده 7260HMW تجهیز شده است که از استاندارد پرسرعت b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Razer Blade به همراه نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱ و طول عمر باتری حدود ۶ ساعت روانه بازار جهانی می‌شود و قیمت 2,199 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات