اپلیکیشن پروژه Fi گوگل در فروشگاه گوگل پلی منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
پروژه Fi گوگل اولین سرویس وایرلس است که به شکل یکپارچه در میان شبکه‌های Wi-Fi و LTE تغییر حالت داده و همواره به دنبال اتصال به بهترین شبکه از لحاظ کیفیت اینترنت می‌گردد. حال گوگل اپلیکیشن اختصاصی این پروژه را در گوگل پلی قرار داده و آماده دانلود است.
تبلیغات

کاربران برای استفاده از پروژه‌ی Fi گوگل نیاز است تا در مناطق تحت پوشش گوگل قرار داشته باشند، صاحب یک نکسوس ۶ بوده و همچنین از دعوتنامه‌ای برای استفاده از این سرویس بهره شوند. کاربرانی که تمایل به استفاده از این سرویس داشته باشند صرفا با پرداخت مبلغ ماهانه ۲۰ دلار می‌توانند به شکل نامحدود به مکالمه بپردازند، پیامک بزنند و یا فایل‌های حجیم برای یکدیگر ارسال کنند؛ البته هزینه پهنای باند جداگانه محاسبه شده و به ازای هر گیگابایت، کاربر مجبور به پرداخت ۱۰ دلار خواهد بود. سرویس جدید گوگل به زودی در ۱۲۰ کشور در دسترس قرار خواهد گرفت، در نتیجه کاربرانی که به سفرهای خارج از کشور می‌روند نیز بدون پرداخت هزینه‌ای گزاف به اپراتورها، می‌توانند با دیگران یا به عبارت دیگر افرادی که از پروژه گوگل بهره می‌گیرند صحبت کنند. نکته منفی صرفا در آن است که در خارج از ایالات متحده، سرعت این سرویس به ۲۵۶ کیلوبایت در ثانیه کاهش خواهد یافت و هزینه هر دقیقه مکالمه نیز ۲۰ سنت در هر دقیقه خواهد بود.

گوگل درباره این پروژه گفت:

پروژه Fi تجربه‌ای جدید از اتصال وای‌فای از گوگل است که کمک می‌کند تا بیشترین کیفیت اتصال را دریافت کنید. ارتباط سریع بین شبکه‌ای و دستگاه‌ها را فعال کنید و استفاده از این سرویس تا حد ممکن آسان شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پروژه Fi و ثبت در آن به صفحه اختصاصی google.com/fi مراجعه کرده و درخواست دعوتنامه را ارسال کنید.

برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره پروژه Fi گوگل، می‌توانید به لینک اختصاصی این اپلیکیش در فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید؛ به خاطر داشته باشید که این اپلیکیشن تنها در گوشی نکسوس ۶ قابل اجرا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات