نگاهی اجمالی به نمونه اولیه هدست هولولنز

پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت درکنفرانس ویژه توسعه‌دهندگان خود از قابلیت‌های جدید و بی‌نظیر هدست هولولنز رونمایی کرد.
تبلیغات

از این پس اپلیکیشن در حال اجرا روی این هدست را می‌توان روی هر نمایشگری حتی دیوار نیز پخش کرد، علاوه بر این، هولولنز در صنعت پزشکی، مهندسی و دیگر زمینه‌ها نیز کاربرد دارد. ردموندی‌ها شب گذشته ثابت کردند واقعا غول نرم‌افزاری دنیا هستند!

مایکروسافت برای تحقق رویا‌های بلندپروازانه خود درباره‌ی تکنولوژی واقعیت افزوده هولولنز را بار دیگر معرفی کرد. زمانی که هدست هولولنز را بر روی چشم‌های خود قرار می‌دهید، تمام تصاویر مقابل شما به شکل سه بعدی شبیه سازی می‌شوند و می‌توانید ظاهر و ترتیب همه وسایل دنیای واقعی را که در پیرامون شما قرار دارند، تغییر دهید. هولولنز در واقع واحد پردازشی هولوگرافیک است و مایکروسافت خود آستین‌ها را بالا زده و یک پردازنده مخصوص طراحی کرده تا هولولنز بتواند به خوبی حرکات و صدا‌ها را تفسیر کند. 

hololens-internals

در طول کنفرانس ویژه توسعه دهندگان مایکروسافت، این کمپانی ویدئویی را تحت عنوان «نگاهی نزدیک به سخت‌افزار» که نشان دهنده‌ی جزئیات سخت افزاری هدست واقعیت مجازی هولولنز بود، پخش کرد. در این ویدئو مایکروسافت علاوه بر نشان دادن نسخه‌های اولیه این هدست، نسخه فعلی آن را نیز به رخ کشید؛ نسخه‌های اولیه این هدست واقعیت افزوده بیشتر شبیه به نسخه‌های اولیه گوگل‌گلس بود، با مشاهده این نمونه می‌توان به پیچیدگی کار مایکروسافت و وسعت این تکنولوژی پی برد. 

تمامی جزئیات سخت‌افزاری این هدست را می‌توانید در این ویدئو تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات