احتمال تراکنش ناموفق در پمپ‌بنزین‌ها؛ رانندگان تا رفع اختلال بانکی پول نقد همراه داشته باشند

سه‌شنبه 2 تیر 1405 - 15:49
مطالعه 1 دقیقه
جایگاه پمپ بنزین
سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت: به دلیل اختلال گسترده در شبکه بانکی و احتمال خطای تراکنش، رانندگان هنگام سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشند.
تبلیغات

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت از مردم خواست تا زمان عادی شدن شرایط شبکه بانکی، برای سوخت‌گیری پول نقد به همراه داشته باشند.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور، با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در شبکه بانکی اعلام کرد که به دلیل این اختلالات، احتمال ناموفق بودن پرداخت‌های الکترونیکی از طریق کارت‌خوان‌های جایگاه‌های سوخت بسیار بالا است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت از رانندگان و شهروندان خواست برای جلوگیری از معطلی در جایگاه‌ها، پول نقد به همراه داشته باشند. او افزود: در مواردی که امکان پرداخت نقدی وجود ندارد، رانندگان می‌توانند از روش کارت‌به‌کارت برای تسویه حساب استفاده کنند.

از صبح امروز خدمات آنلاین، تراکنش‌های بانکی و درگاه‌های پرداخت در چندین بانک کشور با کندی و قطعی مواجه شده است. این موج جدید اختلال در شرایطی رخ می‌دهد که پیش از این بانک‌های ملی، صادرات و تجارت دچار مشکل شده بودند و امروز این وضعیت به بانک‌های کشاورزی، رفاه و چند بانک دیگر نیز سرایت کرده است.

نظرات