ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 با عمر باتری ۱۱ روزه معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
گارمین در رویداد IFA ۲۰۲۲ ساعت هوشمند Venu Sq 2 و ردیاب سلامت کودکان موسوم به Black Panther Vivofit Jr 3 را معرفی کرد.
تبلیغات

گارمین دو پوشیدنی جدید را در رویداد IFA ۲۰۲۲ معرفی کرد. Venu Sq 2 با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار نسل جدید ساعت‌های هوشمند مجهز به GPS و مقرون‌به‌صرفه‌ی آن است؛ درحالی‌که ردیاب سلامت Black Panther Vivofit Jr 3 با قیمت ۸۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2

Venu Sq 2 بیشتر به‌روزرسانی تکراری محسوب می‌شود. این محصول درمقایسه‌با نسل قبلی خود از نمایشگر OLED بزرگ‌تر با ابعاد ۱٫۴ اینچ و ویژگی Health Snapshot بهره می‌برد؛ قابلیتی که اجازه می‌دهد در جلسه‌ای دودقیقه‌ای، هم‌زمان معیارهایی مثل ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، سطح اکسیژن خود، تنفس و استرس را ثبت کنید.

مهم‌ترین تغییر این مدل به عمر باتری آن ارتباط دارد که از ۶ به ۱۱ روز افزایش یافته و تقریباً دو برابر بهبود داده شده است. Venu Sq 2 مثل مدل قبلی خود در نسخه‌ی Music نیز عرضه خواهد شد که می‌توان تا ۵۰۰ آهنگ را روی آن ذخیره کرد. طبق معمول، نسخه‌ی Music این دستگاه ۵۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی استاندارد فروخته خواهد شد.

ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2

به‌گزارش ورج، ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 مانند نسل اول آن، شامل بیش از ۲۵ اپلیکیشن، موقعیت‌یاب داخلی، برنامه‌های ورزشی، تمرینات قلبی، قدرتی، یوگا، HIIT و پیلاتس است. کاربران می‌توانند تمرینات خود را از میان ۱۶۰۰ نمونه‌ی آماده نیز طراحی کنند و به برنامه‌های آموزشی Garmin Coach دسترسی داشته باشند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به معیارهای بازیابی انرژی بدن گارمین، ردیابی استرس، ردیابی خواب و ثبت چرخه‌ی قاعدگی و بارداری اشاره کرد. این ساعت از قابلیت پرداخت گارمین و اعلان‌های هوشمند و دسترسی به فروشگاه Connect IQ این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند.

ردیاب سلامت گارمین Black Panther Vivofit Jr. 3

ردیاب سلامت گارمین Black Panther Vivofit Jr. 3

نسخه‌ی جدید ۸۹٫۹۹ دلاری ردیاب سلامت کودک گارمین با نام Black Panther Vivofit Jr. 3 و با طراحی بسیار مشابه نسل قبلی آن نیز معرفی شده است. البته این مدل جدید از حکاکی‌های بنفش جدید روی باند بهره می‌برد. گارمین تعداد زیادی ردیاب با مضمون مارول و جنگ ستارگان و شاهزاده خانم‌های دیزنی دارد که این مدل یکی از آ‌ن‌ها محسوب می‌شود. ردیاب‌ها به کودکان اجازه می‌دهند از قفل برنامه و بازی‌ها و نمادهای مربوط به مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان (Avengers) استفاده کنند و امتیازهای موسوم به Infinity Stone را به‌دست آورند.

والدین می‌توانند از این ردیاب برای تماس اضطراری بهره ببرند و برنامه‌ی Garmi Jr نیز به شما اجازه می‌دهد در ازای پرداخت سکه‌های مجازی، کارهایی را به فرزندانتان اختصاص دهید و سپس با بازخرید این سکه‌ها، به آن‌ها پاداش واقعی بدهید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان تعویض باتری آن اشاره کرد که تا یک سال نیز دوام خواهد آورد.

ساعت هوشمند Venu Sq 2 و ردیاب جدید Black Panther گارمین از همین‌حالا دردسترس خریداران قرار دارند. Venu Sq 2 با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار برای نسخه‌ی استاندارد و ۲۹۹٫۹۹ دلار برای نسخه‌ی Music فروخته می‌شود. این محصول در رنگ‌های خاکستری، سفید، طلایی و متالیک روانه‌ی بازار می‌شود. نسخه‌ی Music نیز در رنگ‌های مشکی، طلایی، خاکستری و کرمی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. Black Panther Vivofit Jr جدید نیز با قیمت ۸۹٫۹۹ دلار و در تعداد محدود ازطریق وب‌سایت گارمین آماده‌ی سفارش است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات