MSI لپ‌تاپ Prestige 16 را با نمایشگر mini-LED معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
MSI لپ‌تاپ تجاری جدید خود به نام Prestige 16 را با نمایشگر 16 اینچی مینی LED در ایفا ۲۰۲۲ رونمایی کرد.
تبلیغات

رویداد ایفا ۲۰۲۲ در آلمان حال برگزاری است و MSI نیز همچون سایر شرکت‌ها فرصت نمایش برخی از محصولات جدیدش را پیدا کرده است. افزون‌بر نمایش‌دادن لپ‌تاپ‌هایی مثل Titan GT77 و Raider GE67HX که پیش‌تر معرفی شده بودند، MSI لپ‌تاپ جدید Prestige 16 را به‌عنوان گل سرسبدش در ایفا رونمایی کرده است.

Prestige 16 یکی از اعضای خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های تجاری MSI است که از پردازنده‌ی نسل‌دوازدهمی اینتل استفاده می‌کند؛ هرچند MSI سری پردازنده‌ی به‌کاررفته در محصول جدیدش را اعلام نکرده است. Prestige 16 در دو مدل معمولی و Evo عرضه می‌شود.

تفاوت اصلی دو مدل مذکور، بهره‌مندی مدل Evo از گرافیک یکپارچه‌ی Iris Xe اینتل است که به‌لطف عمر باتری طولانی‌تر، گواهینامه‌ی Evo اینتل را کسب کرده است. مدل معمولی از گرافیک مجزای GeForce RTX 3050 Ti انویدیا با قدرت ۴۰ واتی استفاده می‌کند که در پردازش‌های گرافیکی اندکی عملکرد بهتری دارد و برای بازی‌های سبک‌ مناسب است.

لپ‌تاپ Prestige 16 MSI

یکی از قابلیت‌های برجسته‌ی این لپ‌تاپ جدید برخورداری از صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی با نسبت ۱۶ به ۱۰ است که برای محصول تجاری مدرن کاملاً مناسب است. از دیگر ویژگی‌های خاص Prestige 16، داشتن پنل مینی LED است که مانند پنل‌های اولد می‌تواند نسبت کنترانست بسیار بیشتری را به‌ارمغان بیاورد. افزون‌براین، نمایشگر این دستگاه می‌‌تواند ۱۰۰۰ نیت نور تولید و با رزولوشن Quad HD+ یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز تجربه‌ی کاربری رضایت‌بخشی فراهم کند.

ناگفته نماند که تمام مشخصات مذکور به مدل معمولی Prestige 16 منحصر است. اگر Prestige 16 Evo را ترجیح می‌دهید، باید با رزولوشن Full HD+ یا ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی آن بدون فناوری مینی LED کنار بیایید. مشخصات مذکور لازمه‌ی بهره‌مندی این لپ‌تاپ از گواهینامه‌ی Evo اینتل بوده است و چندان غافل‌گیرکننده نیست؛ ولی هنگام خرید لپ‌تاپ باید آن را در نظر داشته باشید. MSI درباره‌ی زمان عرضه‌ی Prestige 16 اظهارنظری نکرده است و بعید است فعلاً امکان خرید آن وجود داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات