نمایشگاه ایفا 2022 اواسط شهریور به‌صورت حضوری برگزار می‌شود

پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برگزارکنندگان مراسم ایفا می‌گویند این رویداد در سال ۲۰۲۲ به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. ایفا ۲۰۲۱ به‌دلیل دنیاگیری ویروس کرونا به‌طور کامل لغو شده بود.
تبلیغات

با کاهش محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر دنیا و بازگشت تدریجی شرایط به حالت عادی، رویدادها و کنفرانس‌های مطبوعاتی حوزه‌ی فناوری کم‌کم به دوران درخشان پیش از کرونا بازمی‌گردند. امسال دو مراسم مهم CES 2022 و MWC 2022 به‌صورت حضوری برگزار شدند و آن‌طور که XDA Developers می‌نویسد، مراسم ایفا ۲۰۲۲ (IFA 2022) نیز برای برگزاری حضوری برنامه‌ریزی شده است.

حساب کاربری رسمی IFA Berlin در توییتر به نقل از برگزارکنندگان مراسم آی اف ای 2022 اعلام کرد این رویداد به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. بر این اساس از دوم تا ششم سپتامبر (۱۱ تا ۱۵ شهریور) قرار است شاهد برگزاری این رویداد مهم در برلین آلمان باشیم.

از آن‌جایی که ابتلا به ویروس کرونا و مرگ‌و‌میر ناشی از آن همچنان به پایان نرسیده، دو مراسم CES و MWC در سال ۲۰۲۲ با رعایت اقداماتی حیاتی و اعمال برخی محدودیت‌ها برگزار شدند. تمامی حاضران در این دو مراسم باید گواهی واکسیناسیون و گواهی عدم ابتلا به کرونا را ارائه می‌دادند و پروتکل‌های سلامتی را رعایت می‌کردند.

گفته می‌شود آلمان بسیاری از محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا را برداشته است؛ بنابراین انتظار می‌رود محدودیت چندانی را در مراسم ایفا 2022 شاهد نباشیم.

برگزارکنندگان ایفا می‌گویند بسیاری از شرکت‌های جهانیِ بزرگ از تصمیم خود برای حضور در این مراسم خبر داده‌اند. آخرین بار در سال ۲۰۱۹ شاهد برگزاری حضوری ایفا بودیم. ایفا 2020 به‌شکل محدود و دعوت‌نامه‌محور برگزار شد و در سال ۲۰۲۱ شاهد لغو شدن کامل این مراسم بودیم.

مراسم ایفا روی گوشی‌های هوشمند، لوازم خانگی و گجت‌های به‌روز متمرکز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات