ریزر و نانولیف نورپردازی RGB را به دیوار خانه‌ها اضافه می‌کنند

یک‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Nanoleaf x Razer Chroma RGB تلفیقی از همکاری دو شرکت متخصص در بازی و نورپردازی محیطی است تا نورپردازی کیبورد و کامپیوتر به کاشی‌های هوشمند نورانی روی دیوار اتاق منتقل شوند.
تبلیغات

نانولیف، یکی از شرکت‌های مرجع در نورپردازی محیطی است و ریزر همچنین جایگاهی را نزد گیمرها دارد. حال با همکاری این دو، تلفیقی خاص به نام Nanoleaf x Razer Chroma RGB برای گیمرها و شیفتگان نورپردازی‌های هوشمند به وجود آمده است که تنظیمات نورپردازی را از کیبورد و کامپیوتر به دیوار اتاق‌تان می‌برد. حال گیمرها می‌توانند پنل‌های نورانی نانولیف را تحت کنترل و همگام با تنظیمات کامپیوتر درآورده و به آن‌ها رنگ‌هایی هماهنگ با محتوای داخل کامپیوتر بدهند. البته این هماهنگی یک سویه نبوده و می‌توان با لمس این کاشی‌های نورانی هوشمند، کامپیوتر را به کنترل درآرود. قابلیت کنترل لمسی نانولیف به این معنی است که گیمرها می‌توانند با فشار برخی کاشی‌ها، بازی مورد علاقه را اجرا یا حتی کامپیوتر را روشن و خاموش کنند.

Nanoleaf x Razer Chroma RGB صرفاً جنبه‌ی زیبایی ندارد بلکه این نورپردازی می‌تواند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نسبت به برخی وقایع داخل بازی واکنش نشان بدهد؛ مثل رسیدن به امتیازی خاص، حداکثر توانایی کاراکتر یا دسترسی به نقطه‌ا‌ی خاص در بازی که در این صورت پنل‌ها شروع به چشمک زدن و تغییر رنگ خواهند کرد؛ چنین قابلیتی حقیقتا برای گیمرها غیرقابل چشم‌پوشی است.

Nanoleaf x Razer Integration

نیاز به هیچ وسیله‌ی جانبی خاصی به‌جز پنل‌های نوری نانولیف (به قیمت ۲۲۰ دلار) و لوازم جانبی بازی رِیزر همچون کیبورد، ماوس و ماوس‌پد نیست. وب‌سایت Razer Synapse نرم‌افزاری را برای کاربرانش در دسترس قرار داده که تنظیمات بسیاری آسانی دارد. همچنین پنل‌های نانولیف را می‌توان به اشکال دلخواه روی دیوار سرهم کرد؛ برای مثال گیمرها می‌توانند شمشیر سبک ماینکرفت یا دیگر اشکال فضایی را درست کنند.

این حرکت ریزر در نوع خود بسیار جالب است اما شرکت در گذشته نیز  چنین همکاری‌هایی داشته است؛ برای مثال، ماه گذشته این تولیدکننده‌ی لوازم جانبی اختصاصی بازی در همکاری با یک تولیدکننده‌ی خودروهای برقی، نورپردازی RGB را به  درون خودروها برد. ریزر به تلاش خود برای پیشرفت خانواده‌ی محصولات RGB ادامه می‌دهد و فارغ از تمام علاقه‌ی جامعه‌ی گیمرها برای بهبود تعداد فریم بازی، ثابت شده است که برای این قبیل محصولات نیز تقاضا وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات