موتورولا موتو E6 پلاس با ظاهری جدید، نمایشگری بزرگ و قیمتی ارزان معرفی شد

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
موتورولا موتو E6 پلاس را با نمایشگر بزرگ ۶.۱ اینچی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد.
تبلیغات

موتورولا با گوشی‌های سری E همواره بازارهای درحال‌توسعه را هدف قرار داده است که افراد توانایی پرداخت هزینه‌ی زیاد برای خرید گوشی را ندارند. سال گذشته، این شرکت موتو E6 را رونمایی کرد که ویژگی‌‌های مناسبی دراختیار علاقه‌مندان به دستگاه‌های میان‌رده قرار می‌داد. حال پس‌از وقفه‌ای یک‌ساله، موتورولا برادر بزرگ‌تر این گوشی را با نام موتو E6 پلاس معرفی کرد که افزون‌بر اندازه‌ای بزرگ‌تر، ظاهر مدرن‌تری نیز دارد.

با‌وجود‌این، تفاوت‌ها فراتر از افزایش اندازه‌ی صفحه‌نمایش است. برای شرح تغییرات، ابتدا از قسمت دوربین شروع می‌کنیم که امسال دوربین دوگانه با چیدمان عمودی را شاهد هستیم. دوربین اصلی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی است و برای تشخیص عمق تصاویر و عکس‌برداری پرتره استفاده می‌شود. تغییرات در قسمت پشتی دستگاه، تنها به دوربین خلاصه نمی‌شود و موتورولا از بدنه‌ای براق استفاده کرده است که امروزه بیشتر در پرچم‌داران به‌کار برده می‌شود.

البته مانند هر میان‌رده‌ی دیگری، سخت‌افزار استفاده‌شده در گوشی موتورولا موتو E6‌ پلاس چندان شگفت‌زده‌تان نخواهد کرد. موتورولا در این دستگاه از پردازنده‌ی پی ۲۲ مدیاتک در دو نسخه‌ی دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده کرده است. نکته‌ی مثبت درباره‌ی گوشی جدید موتورولا، پشتیبانی آن از درگاه کارت حافظه جانبی microSD است که امکان اضافه‌کردن ظرفیت ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت را میسر می‌سازد.

موتو E6 پلاس / Moto E6 Plus

از بحث سخت‌افزار که بگذریم، به قسمت جلویی دستگاه و نمایشگر می‌رسیم که یکی از ارکان اصلی تغییرات در این مدل بوده است. موتورولا با بهره‌گیری از بریدگی نمایشگر قطره‌ای‌شکل، ظاهری مدرن را با کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش به‌ارمغان آورده است. در موتو E6‌ پلاس، از صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی استفاده شده است که برای عاشقان محتوای چندرسانه‌ای، تجربه‌ی مناسبی رقم می‌زند. 

با‌این‌حال، باتری موتو E6 پلاس کمی ناامیدتان خواهد کرد؛ زیرا دقیقا از همان ظرفیتی برای باتری دستگاه جدید استفاده شده که پیش‌تر در نسخه‌ی موتو E6 استفاده شده بود. با وجود اندازه‌ی بزرگ نمایشگر موتو E6 پلاس، موتورولا از باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که ظرفیت درخورتوجهی محسوب نمی‌شود. البته اگر به شارژدهی باتری در طول روز اهمیت می‌دهید، به‌لطف باتری قابل‌جایگزینی Moto E6 Plus، می‌توانید باتری جایگزینی با خود همراه داشته باشید تا در مواقع موردنیاز از آن استفاده کنید.

طبق اعلام موتورولا، این شرکت برنامه‌ای برای عرضه‌ی موتو E6 پلاس در آمریکا ندارد؛ اما علاقه‌مندان در آمریکای‌جنوبی و اروپا می‌توانند آن را بخرند. با توجه‌ به قیمت ۱۵۴ دلاری دستگاه که تفاوت اندکی با نسخه‌ی سال گذشته دارد، خرید موتو E6 پلاس از ارزش زیادی برخوردار است. موتو E6‌ پلاس در چهار رنگ گرانیت جلایافته، گیلاسی، زغال‌اخته‌ای و آبی کارائیبی دردسترس قرار خواهد گرفت. 

شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات