پد شارژر 10 واتی iXpand از عکس‌های شما نسخه‌ پشتیبان تهیه می‌کند

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پد شارژر بی‌سیم iXpand، مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم سریع تا سقف ۱۰ وات و با قابلیت تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از داده‌های کاربر، در ایفا ۲۰۱۹ معرفی شد.
تبلیغات

SanDisk پد شارژر بی‌سیم iXpand را با قابلیت تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از عکس‌ها، ویدئوها و مخاطبان گوشی در ایفا ۲۰۱۹ به نمایش گذاشت. این پد امکان شارژ سریع با توان ۱۰ وات را دارد و هم‌زمان با شارژ گوشی از داده‌های کاربر نیز نسخه‌ی پشتیبان تهیه‌می‌کند. به محض قرارگرفتن گوشی روی پد، داده‌ها از طریق اتصال Wi-Fi به حافظه‌ی داخلی پد منتقل‌می‌شوند، هرچند هنوز مشخص نیست iXpand برای این منظور از شبکه‌ی وای‌فای خانگی بهره‌می‌گیرد یا صرفا شبکه‌ای بین گوشی و پد ایجاد‌ می‌کند.

بااینکه حافظه‌ی داخلی پد شارژ iXpand در سه نسخه‌ی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه‌شده و فضای ذخیره‌سازی چشمگیری را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد، اما امکان ساخت چندین پروفایل، به‌منظور استفاده هم‌زمان چند کاربر از این قابلیت نیز وجود دارد. به‌نظر می‌رسد پد نسبتا ضخیم (۱۹/۵۱ میلی‌متر) سن‌دیسک فاقد درگاه USB-A یا USB-C بوده و انتقال داده‌ها به خارج از حافظه‌ی شارژر نیز، تنها از طریق اتصال وای‌فای امکان‌پذیر است. در حال حاضر نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی iXpand به قیمت ۹۰ پوند و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آن به قیمت ۱۳۰ پوند در انگلیس به‌فروش‌می‌رسد و SanDisk هنوز قیمتی برای فروش این محصول در بازارهای آمریکا ارائه نکرده است.

دانلود از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات