توشیبا از تلویزیون های جدید خود در ایفا 2017 رونمایی کرد

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی ژاپنی توشیبا از چند تلویزیون جدید رونمایی کرد که هر کدام به ویژگی‌های جذابی مجهز شده است.
تبلیغات

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین همچنان با تب‌وتاب در حال پیگیری است و کمپانی‌های کوچک و بزرگ به ترتیب از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. در این بین کمپانی ژاپنی توشیبا نیز بیکار نبوده و چندین تلویزیون جدید را به این رویداد آورده است. محصولاتی که امکانات و قابلیت‌های جذابی را همراه خود دارند.

یکی از تلویزیون‌های جدید برای نصب روی دیوار طراحی شده است، یک سری جدید با الکسا آمازون یکپارچه شده و پنل آن هیچ حاشیه‌ای ندارد و یک سری دیگر جزو تلویزیون‌های اولد هستند که از HDR پشتیبانی می‌کنند.

تمامی تلویزیون‌های جدید توشیبا که در ایفا ۲۰۱۷ به نمایش درآمده‌اند، محصولات رده‌بالایی هستند که برای طیف مشتریان متوسط تولید شده‌اند و با تلویزیون‌های ۱۰ هزار دلاری سامسونگ فاصله دارند. اما از طرف دیگر برای پایین آوردن قیمت، مشخصات اصلی و قابلیت‌های جذاب آنها قربانی نشده است.

تلویزیون‌های جدید توشیبا که با الکسا یکپارچه‌ شده‌اند، می‌توانند به گوشی‌های هوشمند متصل شوند که از اپلیکیشن الکسا استفاده می‌کنند. این تلویزیون‌ها بین ۴۳ تا ۷۵ اینچ هستند و نه تنها از رزولوشن 4K بهره می‌برند، بلکه به خریداران این اجازه را می‌دهند که محتوایی با رزولوشن پایین‌تر را با حداکثر شفافیت و جزئیات تماشا کنند. این سری از تلویزیون‌های توشیبا هوشمند بوده و از طریق سیستم عامل آنها امکان اتصال به فروشگاه اپرا تی‌وی و دانلود اپلیکیشن‌های مختلف وجود دارد.

یکی دیگر از مدل‌های معرفی شده، نمونه‌ای مفهومی است که هنوز به تولید انبوه نرسیده و از جمله تلویزیون‌های دیواری به شمار می‌رود که فریم بسیار نازکی دارد. این تلویزیون ۶۵ اینچی مفهومی از پنل OLED بهره می‌برد که نه تنها هر پیکسل‌ روشنایی بسیار خوبی در سطوح عمیق رنگ مشکی دارد، بلکه مصرف این تلویزیون بسیار پایین است. این مدل از HDR پشتیبانی می‌کند و توانایی نمایش ۹۹ درصد رنگ‌های تعریف شده توسط DCI-P3 را دارد. براین اساس تلویزیون مورد نظر می‌تواند ۱۰۲۴ طیف مختلف را در هر رنگ پایه نمایش دهد. علاوه بر این تلویزیون مفهومی توشیبا به Hybrid Log Gamma مجهز شده است که می‌تواند استاندارد HDR را در محتوای غیر HDR شبیه‌سازی کند. این تلویزیون همانند سری مبتنی بر الکسا از رزلوشون 4K پشتیبانی کرده و می‌تواند محتوایی با رزولوشن پایین‌تر را نیز با بهترین کیفیت نمایش دهد.

اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود و کمپانی ژاپنی دو تلویزیون اولد بسیار زیبا را نیز با پشتیبانی از استاندارد Dolby HDR 10 معرفی کرده است. این دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی با رزولوشون 4K در پخش محتوایی با رزولوشن پایین‌تر همچون نمونه‌های فوق عمل می‌کنند. بازتولید رنگ‌ها همانند نمونه‌ی مفهومی توشیبا است.

اما در پایان توشیبا از یک تلویزیون ۷۵ اینچی جذاب رونمایی کرد که تمامی امکانات مدل‌های قبلی مانند یکپارچه‌سازی با الکسا، فرم‌فکتور بسیار باریک، پشتیبانی از Dolby HDR 10، بازتولید ۹۹ درصدی رنگ‌های DCI-P3، نمایش حداکثر کیفیت محتوای غیر 4K و Hybrid Log Gamma را در خود جای داده است. ضمن اینکه این تلویزیون هوشمند از فروشگاه اوپرا تی‌وی نیز پشتیبانی می‌کند. امکان نمایش محتوای گوشی و تبلت‌های اندرویدی نیز روی این تلویزیون فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات