ایسر از تبلت هیبریدی بدون فن سوئیچ 7 با پردازنده اینتل رونمایی کرد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری ایفا ۲۰۱۷، ایسر تبلت هیبریدی جدید بدون فن خود را مجهز به پردازنده‌ی اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا با نام Switch 7 Black Edition رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسر در آستانه‌ی آغاز به کار نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ در شهر برلین آلمان از محصولات جدید خود رونمایی کرد. از جمله‌ی این محصولات جدید باید به تبلت هیبریدی بدون فن این کمپانی اشاره کرد. تبلت جدید ایسر که Swith 7 Black Edition نام دارد از وجود یک پردازنده‌ی اینتل در کنار پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا بهره می‌برد. از جمله‌ی مشخصات فنی این تبلت باید به صفحه‌نمایش ۱۳.۵ اینچی با رزولوشن ۲٬۲۵۶ در ۱٬۵۰۴ در کنار پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل اشاره کرد که در قلب یک بدنه‌ی آلومینیوم تراش خورده قرار گرفته است. ایسر همچنین به استفاده از پردازنده‌ی اینتل اکتفا نکرده و از پردازنده‌ی گرافیکی MX150 استفاده کرده است. وزن محصول جدید اینتل ۱.۱۳ کیلوگرم است.

در ظاهر به جرات می‌توان گفت که سوئیچ ۷ جدید ایسر بسیار شبیه به سرفیس پرو مایکروسافت است. ایسر در این تبلت از وجود استند خودکار نیز بهره برده است که با استفاده از یک دست نیز می‌توان برای تنظیم آن اقدام کرد. برای استفاده از استند کافی است تا کلید تعبیه شده روی بخش نمایشگر را فشار داد که در اینصورت استند بصورت خودکار از محل خود خارج می‌شود و از این طریق می‌توان تبلت را برای قرار گرفتن در هر حالتی تنظیم کرد.

تبلت سوئیچ 7 بلک ادیشن ایسر

تبلت هیبریدی سوئیچ ۷ از وجود قلم استایلوس Wacom نیز پشتیبانی می‌کند. ضمنا باید به وجود سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد که با توجه به پشتیبانی از ویندوز هلو می‌توان از آن برای روشن کردن و همچنین ورود به حساب کاربر ویندوز استفاده کرد. ایسر اعلام کرده است که این تبلت هیبریدی را از ماه دسامبر با برچسب قیمت ۱٬۶۹۹ دلاری راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات