تغییرات اخیر زومیت: قابلیت انتخاب رنگ زمینه و سرورهای قدرتمندتر!

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
حتما روز گذشته متوجه برخی اختلالات کوچک در زومیت شده‌اید. دلیل این مشکلات تغییر سرور و تلاش برای ایجاد برخی تغییرات کوچک بود تا کاربری وب‌سایت بهینه‌تر گردد. همچنین از این پس امکان تغییر رنگ زمینه وب‌سایت نیز برای کاربران وجود خواهد داشت.
تبلیغات

وب‌سایت زومیت که همواره تلاش کرده تا حد امکان بهترین تجربه کاربری را به همیاران همیشگی خود ارائه کند، روز گذشته به خاطر اعمال تغییراتی در ظاهر و باطن وب‌سایت با اندک مشکلاتی روبرو بود. ضمن عذرخواهی از کاربران دوست‌داشتنی زومیت نوید تجربه‌ای بهتر در استفاده از وب‌سایت را به شما عزیزان می‌دهیم.

اخیرا با افزایش کاربران زومیت نیاز به یک سرور قدرتمندتر با امکان پوشش همزمان بالاتر حس می‌شد. بالاخره روز گذشته تصمیم گرفتیم سرور خود را با حمایت پارس پک تغییر دهیم تا بتوانیم کاربران بیشتری را پشتیبانی نماییم. از این رو کمی در انتشار مطالب روز گذشته با مشکل مواجه بودیم که خوشبختانه به سرعت این اختلالات برطرف شدند. سرور جدید بسیار قدرتمند است و تا مدت زمان زیادی نیازهای ما و کاربران عزیز را پوشش خواهد داد.

همچنین اخیرا درخواست‌های بسیاری مبنی بر امکان انتخاب رنگ زمینه تیره برای مطالعه راحت‌تر در هنگام شب سوی کاربران ارائه می‌شد. مدتی است که روی این موضوع کار می‌کنیم و بالاخره امروز توانستیم این قابلیت را به سایت اضافه نماییم. لازم به ذکر است که قابلیت جدید به صورت موقت ارائه گشته و به زودی بهبود خواهد یافت. برای انتخاب رنگ زمینه می‌توانید در انتهای صفحات، در بخش انتخاب قالب، تم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

zoomit-color-choosing

امیدواریم ضمن کسب رضایت شما عزیزان، بتوانیم همواره در مسیر پیشرفت حرکت کنیم و تجربه کاربری لذت‌بخشی از مطالعه اخبار فناوری را به کاربران زومیتی ارائه نماییم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات