عکس لپتاپ در وبسایت OpenAI صفحه ChatGPT

تماشا کنید: آموزش دسترسی رایگان و بدون فیلتر به ChatGPT

بدون ثبت‌نام، از چت‌بات پیشرفته‌ی OpenAI استفاده کنید
چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰مطالعه 1 دقیقه
دسترسی به ChatGPT بدون استفاده از VPN در ایران ممکن نیست؛ اما با این آموزش می‌توانید از چت‌بات خبرساز OpenAI به‌سادگی استفاده کنید.
تبلیغات

این روزها همه‌جا صحبت از هوش مصنوعی و ChatGPT است؛ چت‌باتی که همچون انسان با شما حرف می‌زند و به‌لطف دسترسی به دیتاستی عظیم، هر پرسشی را پاسخ می‌دهد. گفتنی است که سرعت رشد کاربران چت جی‌پی‌تی در ماه‌های اخیر دیوانه‌وار بوده است.

به‌منظور دسترسی به ChatGPT، باید در وب‌سایت OpenAI ثبت‌نام کنید. موضوع مهم این است که در حالت عادی نمی‌توان بدون VPN از ChatGPT استفاده کرد. اگر برای کار با این سرویس مشکل دارید، این مطلب آموزشی زومیت مخصوص شما است.

تماشا در یوتیوب

تعداد زیادی از کارمندان نگران‌اند که ChatGPT و به‌طورکلی هوش مصنوعی روزی جای آن‌ها را بگیرد؛ اما ChatGPT در وضعیت فعلی‌اش بیش از آنکه جایگزین باشد، در نقش مکمل ظاهر می‌شود. یادگیری کار با ChatGPT به شما برای افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

هم‌زمان با محبوبیت ChatGPT، بسیاری از تحلیلگران سرشناس نگران آینده‌ای هستند که با هوش مصنوعی گره خورده است؛ زیرا توانایی‌هایی ChatGPT هم حیرت‌انگیز و هم ترسناک است.

بلو بانک حامی این ویدئو است. با شرکت در جشنواره‌ی «شانس به توان دوستی ۲ بلوبانک»، بخت خود را برای برنده‌شدن ۲۰ جایزه‌ی ۲۰۰ میلیون تومانی امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات