دانلود آهنگ از ساندکلود ؛ آموزش تصویری تمام روش‌های ممکن

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
SoundCloud / ساندکلاد
روش‌های مختلفی برای دانلود آهنگ از ساندکلود وجود دارد. در این مقاله، بهترین ابزارهای دانلود موزیک از SoundCloud را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

بی‌شک ساندکلود (SoundCloud) یکی از برنامه‌های اصلی‌ دنیای پخش موسیقی است که میلیون‌ها شنونده ماهانه در سراسر جهان دارد. این سرویس شامل تعداد زیادی موسیقی قابل‌تنظیم، پادکست، آلبوم و ایستگاه‌های رادیویی است. کاربران ساندکلود می‌توانند فایل‌های صوتی خود را با استفاده از لینک یا URL منحصر‌به‌فردی با شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارند. علاوه‌براین، این برنامه مجموعه‌ای از گزینه‌های کاربردی را برای هنرمندان و شنوندگان فراهم می‌کند.

ساندکلود از‌طریق پخش‌کننده وب یا برنامه‌ی رسمی در‌دسترس است. همچنین، آن را به‌‌رایگان از فروشگاه گوگل پلی می‌توانید برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی یا از اپ استور برای آیفون و آیپد و آیپاد دانلود کنید.

برای ذخیره‌ی موسیقی‌هایی که در ساند‌کلود به آن‌ها گوش می‌دهید، روش‌های متفاوتی وجود دارد. اگر می‌خواهید بدون مراجعه به SoundCloud روی محل ذخیره‌ی گوشی یا کامپیوترتان و با پخش‌کننده موسیقی دلخواهتان به موسیقی‌های موجود در ساندکلود دسترسی داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید؛ چراکه قصد داریم شما را با روش‌های دانلود آهنگ از ساندکلود با کامپیوتر و گوشی آیفون و اندروید آشنا کنیم.

آیا روشی برای دانلود آهنگ از ساندکلود وجود دارد؟

برخی از فایل‌های صوتی و موسیقی موجود در ساندکلود را می‌توان دانلود کرد؛ اما درنهایت این هنرمند است که تصمیم می‌گیرد آیا آهنگ را می‌توان دانلود کرد یا نه. اگر صدا بدون حق امتیاز باشد، کاربران می‌توانند آن را از ساند‌کلود دانلود کنند و در دستگاه‌های خود به آن گوش دهند. همچنین، با استفاده از مبدل‌ها یا وب‌سایت‌های ساندکلود به mp3 یا با افزونه‌ی گوگل کروم (افزونه‌ Soundcloud Music Downloader و Soundloud) آهنگ‌ها را می‌توانید از ساندکلاد دانلود کنید. بااین‌حال، توجه کنید که دانلود آهنگ از ساندکلود بدون اجازه‌ی هنرمند برخلاف سیاست‌های این پلتفرم محبوب است و باعث نقض قوانین کپی‌رایت می‌شود.

  • برای دانلود آهنگ در ساند کلود‌، باید از کامپیوتر یا گوشی به حساب SoundCloud خود وارد شوید. البته به اشتراک پولی نیازی ندارید و حساب کاربری رایگان کافی است.
  • اگر خواننده‌ی موسیقی مدنظرتان، اجازه‌ی دانلود آن را داده باشد، وقتی روی آیکن More یا سه‌نقطه زیر موسیقی کلیک می‌کنید، گزینه‌ی Download File را می‌بینید.
 دانلود آهنگ از ساندکلود
دانلود آهنگ از ساندکلود

بهترین وب‌سایت‌های دانلود آهنگ از ساندکلود

بهترین روش برای دانلود از ساند‌کلود با بهترین کیفیت، استفاده از وب‌سایت‌هایی است که با دریافت لینک موسیقی، فایل آن را به شما تحویل می‌دهند. وب‌سایت‌های زیادی برای این کار وجود دارند که با جست‌وجویی سریع می‌توانید به انبوهی از آن‌ها دست پیدا کنید. هر وب‌سایت درمقایسه‌با وب‌سایت‌های دیگر ممکن است امکانات بهتری داشته باشد یا صرفاً به‌‌دلیل نمایش کمتر تبلیغات و تمیز‌بودن صفحه‌ی اصلی، مناسب تلقی شود.

برای مثال، وب‌سایت soundcloudtomp3 افزون‌بر دانلود صدا امکان دانلود کاور را نیز در‌اختیارتان قرار می‌دهد. وب‌سایت klickaud هم گزینه مناسبی است که به دانلود فایل موسیقی از ساندکلاد اختصاص دارد. مبدل scloudtomp3downloader نیز وب‌سایتی است که فایل‌ موسیقی را درصورت امکان با فرمت‌های مختلف و کیفیت‌های ممکن در‌اختیار شما قرار می‌دهد.

برای دانلود آهنگ از ساندکلود با مبدل‌ها و وب‌سایت‌ها، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به وب‌سایت SoundCloud بروید و وارد حساب ساندکلادتان شوید.
  • در نوار جست‌وجوی بالای صفحه، دنبال موسیقی دلخواهتان بگردید. همچنین اگر به‌دنبال موسیقی خاصی هستید، برای یافتن آن ابتدا از بهترین برنامه‌های پیدا‌کردن آهنگ می‌توانید کمک بگیرید و سپس، در ساندکلود به آن گوش کنید.
  • بین نتایج جست‌وجو، گزینه‌ی مدنظرتان را انتخاب کنید. برای کپی‌کردن لینک، روی آیکن Copy Link کلیک کنید که زیر بخش کامنت‌های موسیقی قرار دارد.
کپی کردن لینک موزیک ساندکلود MAYBE MY SOULMATE DIED
جستجوی موزیک در ساندکلود
  • اکنون زمان استفاده از یکی از مبدل‌ها یا وب‌سایت‌های تبدیل ساندکلاد به MP3 رسیده است. پس از ورود به وب‌سایت‌ دلخواهتان، کافی است در مکان مقررشده لینک ساندکلود را پیست کنید و روی دکمه دانلود بزنید.
    • وقتی لینک دانلود برایتان ساخته شد، روی آن کلیک کنید تا بلافاصله بارگیری شروع شود.
سایت klickaud دانلود آهنگ از ساندکلود
سایت soundcloudtomp3 دانلود آهنگ از ساندکلود

بهترین ربات‌های تلگرام برای دانلود موزیک از SoundCloud

اگر به تلگرام دسترسی داشته باشید، دانلود از ساندکلود به‌واسطه‌ی بات‌های تلگرام روشی سریع و آسان است. بات‌های زیادی برای این کار وجود دارند. برای مثال، scdlbot@ باتی مناسب برای دانلود آهنگ از ساندکلود است. گفتنی است از بات ایرانی Soundclouddownloadbot@ نیز می‌توانید استفاده کنید؛ اما مثل بیشتر بات‌های ایرانی برای استفاده از آن مجبور‌ید در چند کانال تلگرامی عضو شوید.

به‌طور‌کلی، روش استفاده از بات برای دانلود از ساندکلود بدین‌ترتیب است:

  • لینک موسیقی مدنظرتان را از ساندکلود کپی کنید.
  • وارد بات شوید و لینک را پیست کنید.
  • چند لحظه صبر کنید تا فایل آماده شود و سپس آن را دانلود کنید.
بهترین ربات های تلگرام برای دانلود موزیک از SoundCloud
ربات تلگرامی scdlbot برای دانلود موسیقی از ساندکلود

انواع روش‌های دانلود آهنگ از ساندکلود با گوشی اندروید

برای دانلود آهنگ از ساندکلود با گوشی، دو روش ذکرشده در ابتدای مقاله، یعنی دانلود با وب‌سایت‌های دانلود از ساندکلود و بات‌های تلگرامی، پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

  • با مرورگر وارد وب‌سایت ساندکلود شوید یا از اپ اندروید ساندکلود استفاده کنید.
  • لینک موسیقی را کپی کنید.
  • به وب‌سایت دانلود ساندکلود بروید یا وارد بات تلگرامی دانلود از ساندکلود شوید و لینک را پیست کنید.
  • پس از دانلود موسیقی‌تان می‌توانید با بهترین موزیک‌ پلیرهای اندروید به آن گوش دهید.

بهترین راه‌های دانلود آهنگ از ساندکلود با گوشی آیفون

دو روش ذکرشده در ابتدای مقاله، یعنی دانلود با وب‌سایت‌های دانلود از ساندکلود و بات‌های تلگرامی در گوشی، نیز پاسخ‌گوی شما خواهند بود. بااین‌حال، اگر می‌خواهید برای این کار از بهترین روش استفاده کنید، ما شورت‌کات را برای دانلود آهنگ با گوشی آیفون از ساندکلود به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به‌لطف شورت‌کات‌ها در آیفون، کارهایی از‌قبیل دانلود موسیقی از اپ‌های مختلف بسیار ساده و سرراست است. با اضافه‌کردن شورت‌کات Soundcloud Downloader یا SoundCloud Music Downloader می‌توانید فوراً موسیقی‌تان را روی آیفون ذخیره کنید.

    • برای اضافه‌کردن شورت‌کات روی یکی از لینک‌های بالا بزنید و Add Shortcuts را انتخاب کنید. اگر نسخه‌ی iOS آیفونتان قدیمی‌تر از ۱۵ است، ابتدا Allow Untrusted Shortcuts را لمس و سپس شورت‌کات را اضافه کنید.
  • برنامه‌ی SoundCloud را باز کنید و آهنگی که می‌خواهید به‌عنوان mp3 ذخیره کنید، پیدا کنید.
  • روی آیکن سه‌نقطه کنار موسیقی بزنید.
دانلود موسیقی ساندکلود با شورت‌کات آیفون Soundcloud Downloader
  • در ردیف بالا که فهرست آیکن اپ‌ها را مشاهده می‌کنید، آیکن More را بیابید و لمس کنید.
  • از میان گزینه‌ها Soundcloud Downloader را انتخاب کنید. برای صدور مجوز استفاده، روی Allow Once یا Always Allow ضربه بزنید.
دانلود موسیقی ساندکلود با شورت‌کات آیفون Soundcloud Downloader
  • مکان مدنظر برای ذخیره‌ی فایل موسیقی را در برنامه‌ی Files انتخاب کنید و روی Done ضربه بزنید.
دانلود موسیقی ساندکلود با شورت‌کات آیفون Soundcloud Downloader

سوالات متداول زومیت

  • آیا برای دانلود موسیقی از ساندکلود می‌‌توان از افزونه‌ی کروم استفاده کرد؟

    بله، این امکان وجود دارد که برای دانلود موسیقی از ساندکلود از افزونه‌ی کروم کمک بگیرید. افزونه‌‌ی Soundcloud Music Downloader و Soundloud را امتحان کنید.

  • آیا می‌‌توان موسیقی‌ها ساندکلود را در آیفون دانلود کرد؟

    بله، همان‌طور‌که در مقاله گفتیم، این امکان با دانلود با وب‌سایت‌های دانلود از ساندکلود و بات‌های تلگرامی و شورت‌کات‌های آیفون وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات