آموزش حذف اکانت اسنپ چت در گوشی های اندروید، آیفون و دسکتاپ

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
مانند هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری، اسنپ چت نیز می‌تواند باعث حواس‌پرتی و ایجاد خطر برای حریم خصوصی آنلاین شما شود. با آموزش حذف اکانت اسنپ چت همراه ما باشید.
تبلیغات

از نگرانی بابت حریم خصوصی گرفته تا کاهش زمان کار با تلفن، دلایل زیادی برای حذف اکانت اسنپ چت وجود دارد. در‌صورت تمایل، می‌توانید به‌راحتی حساب اسنپ چت خود را به‌همراه تمام داده‌های مرتبط با آن حذف کنید. پس از حذف حساب خود دیگر به هیچ چت یا عکس یا ویدئویی که در برنامه ذخیره کرده‌اید، دسترسی نخواهید داشت.

چگونه حساب اسنپ چت را حذف کنیم؟

هنگامی که حساب خود را حذف می‌کنید، مدت‌زمان سی‌روزه‌ای قبل از حذف کامل آن وجود دارد که در آن بازه، حساب شما به حالت غیرفعال در‌می‌آید. اگر بخواهید وارد حساب کاربری خود شوید و دوباره آن را فعال کنید، همه‌چیز همچنان مثل قبل در حسابتان وجود خواهد داشت. پس از اتمام این مدت‌زمان، حساب و اطلاعات حسابتان برای همیشه حذف خواهند شد. در‌ادامه، با نحوه حذف اکانت اسنپ چت در آیفون و اندروید و حذف اکانت اسنپ چت در دسکتاپ آشنا خواهید شد.

حذف اکانت اسنپ چت در آیفون و اندروید

اسنپ چت به شما اجازه نمی‌دهد حساب خود را مستقیماً ازطریق برنامه حذف کنید. برای حذف اکانت اسنپ چت در آیفون یا دستگاه‌های اندرویدی، باید ازطریق لینک موجود در صفحه‌ی پشتیبانی اسنپ‌چت وارد صفحه‌ی حذف حساب شوید. بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنید، چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد.

در صفحه‌ی پشتیبانی حذف اکانت سایت اسنپ چت گفته شده است که اگر از iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید ازطریق خود اپلیکیشن اسنپ چت اکانت خود را حذف کنید؛ اما این موضوع دیگر صادق نیست. در‌ادامه، نحوه حذف حساب اسنپ چت در گوشی‌های تلفن‌همراه ازطریق اپلیکیشن آورده شده است:

  • در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه اصلی روی آیکون پروفایلتان ضربه بزنید.
  • از بخش بالایی سمت راست روی آیکون تنظیمات چرخ‌دنده‌مانند ضربه بزنید.
  • بخش Support را پیدا کنید و روی I Need Help ضربه بزنید.
دیلیت اکانت اسنپ چت در آیفون و اندروید-۱
  • در صفحه‌ی Support، روی My Account & Security و سپس، روی How do I Delete my Snapchat Account ضربه بزنید.
دیلیت اکانت اسنپ چت
  • در زیر بخش دوم راهنمای پشتیبانی، روی لینک accounts portal ضربه بزنید.
دیلیت اکانت اسنپ چت در آیفون و اندروید-۳
  • در صفحه‌ی بعدی، نام کاربری و رمزعبور خود را وارد کنید. سپس، روی Continue ضربه بزنید.
دیلیت اکانت اسنپ چت در آیفون و اندروید-۴

حساب شما ابتدا به‌مدت سی روز غیرفعال و پس‌از‌آن کاملاً حذف می‌شود. در هر زمان از این سی روز، شما می‌توانید دوباره وارد حسابتان شوید تا پروفایل خود را دوباره فعال کنید.

وقتی حساب شما غیرفعال است، دوستان شما نمی‌توانند در اسنپ چت با شما تماس بگیرند یا با شما تعامل برقرار کنند. پس از گذشت ۳۰ روز، حساب شما برای همیشه حذف خواهد شد. این یعنی حساب، تنظیمات حساب، دوستان، اسنپ‌ها، چت‌ها، استوری، داده‌های دستگاه و داده‌های موقعیت مکانی شما در پایگاه داده کاربر اصلی اسنپ چت حذف خواهد شد.

حذف اکانت اسنپ چت در دسکتاپ

اگر به کامپیوتر دسترسی دارید، می‌توانید حساب اسنپ چت خود را ازطریق مرورگر دسکتاپ نیز حذف کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

دیلیت اکانت اسنپ چت در دسکتاپ
  • صفحه‌ی بعدی صفحه‌ی حذف اکانت خواهد بود. ابتدا رمزعبور حساب کاربری خود را وارد و سپس روی Continue در پایین کلیک کنید.

پس از این کار، حساب شما به‌مدت سی روز غیرفعال و سپس کاملاً حذف می‌شود. اگر تصمیم گرفتید دوباره به حساب خود دسترسی پیدا کنید، باید این کار را در همان مدت‌زمان سی‌روزه‌ی گفته‌شده انجام دهید. پس از گذشت این زمان، حساب شما به‌همراه هر داده مرتبط با آن از بین خواهد رفت. برای اطمینان بهتر است عکس‌ها و ویدئوهای خود و اطلاعات تماس هر کسی که ممکن است با حذف حساب اسنپ چت از دست بدهید، دانلود کنید.

امیدواریم این مطلب آموزشی به شما در حذف اکانت اسنپ چت کمک کرده باشد. اگر درباره‌ی حذف اکانت اسنپ چت برایتان سؤالی پیش آمده است یا به‌مشکل برخورده‌اید، آن را با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات