چطور زمان بندی مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل را به تقویم گوگل خود اضافه کنیم

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
زمان زیادی تا شروع رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی نمانده است و بسیاری از ما مشتاقانه منتظر شروع مسابقات مورد علاقه خود هستیم. اگر از تقویم گوگل برای سر و سامان دادن به قرار ملاقات‌ها و رویدادهای مهم خود استفاده می‌کنید، می‌توانید تقویم مسابقات جام‌جهانی را نیز به این تقویم اضافه کند.
تبلیغات

تنها یک هفته تا شروع رقابت‌های جام جهانی فوتبال برزیل زمان باقی مانده است. در همین راستا گوگل یک تقویم قابل اشتراک‌گذاری را برای سرویس تقویم خود افزوده است که همه کاربران می‌توانند در صورت تمایل، آن را به تقویم گوگل خود اضافه کنند. به این ترتیب می‌توانید از امکانات تقویم گوگل همچون هشدار قبل از رسیدن زمان رویداد یا ارسال ایمیل در زمان مشخصی قبل از شروع هر بازی، استفاده کنید تا مسابقات مورد نظر خود را از دست ندهید.

برای اضافه‌کردن تقویم جام جهانی به سرویس تقویم گوگل، ابتدا وارد calendar.google.com شوید و سپس روی دکمه اضافه‌کردن تقویم کلیک کنید.

پس از ورود به تقویم خود، از ستون سمت چپ روی دکمه Other Calendars کلیک نموده و سپس روی فلش کوچکی که در سمت راست عبارت Other Calendars قرار دارد کلیک کرده و گزینه Add by URL را انتخاب کنید. در نهایت این آدرس را در پنجره باز شده وارد کنید:

https://www.google.com/calendar/feeds/vdmtdcektajkqjk51vvda4ni4k%40group.calendar.google.com/public/basic

کمی صبر کنید تا تقویم World Cup به لیست تقویم‌های متفرقه اضافه شود.

تمامی مقالات مرتبط با فناوری‌ها، اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها و حواشی جام جهانی را در این صفحه مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات