هندزفری ۲۰۲۴ هواوی با ۳۵ ساعت شارژدهی رونمایی شد

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
هدفون هواوی FreeBuds 6i در گوش دختر جوان
هواوی هندزفری بی‌سیم FreeBuds 6i را با قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته و باتری پرظرفیت رونمایی کرد.
تبلیغات

هواوی جدیدترین هدفون بی‌سیم خود را با نام فری‌بادز 6i برای بازارهای جهانی معرفی کرد. این محصول از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نسل ۳، امکانات پیشرفته و شارژدهی ۳۵ ساعته بهره می‌برد.

قابلیت حذف نویز هواوی FreeBuds 6i موسوم‌به Intelligent Dynamic ANC 3.0 با توان محاسباتی ۲۴۰ درصد بالاتر از نسل قبل، صداهای مزاحم اطراف را به‌طور لحظه‌ای تشخیص می‌دهد و دستورات لازم را برای حذف آن به درایور صوتی ارسال می‌کند. این همچنین به‌لطف درایورهای ۱۱ میلی‌متری با سیستم آهنربایی چهارگانه، بیس عمیق و قدرتمندی ارائه می‌کند.

هدفون هواوی FreeBuds 6i
Huawei

هواوی با بررسی شکل ۱۰ هزار نمونه‌ گوش، ابعاد فری‌بادز 6i را نسبت‌به نسل قبل ۶ درصد کاهش داده است. به‌علاوه، سری‌های سیلیکونی نرم و ضدحساسیت در سه سایز مختلف به‌همراه هدفون هواوی ارائه می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های هواوی فری‌بادز 6i می‌توان به پشتیبانی از دستورات لمسی برای کم و زیاد کردن صدا، جابه‌جایی بین موسیقی و پاسخ به تماس‌ها اشاره کرد. این محصول باتری پرظرفیتی دارد که با هربار شارژ کامل می‌تواند تا ۳۵ ساعت شارژدهی داشته باشد.

ساختار داخلی هدفون هواوی FreeBuds 6i
ساختار داخلی هدفون هواوی FreeBuds 6i
سیستم پردازشی داخلی هدفون هواوی FreeBuds 6i
ساختار داخلی هدفون هواوی FreeBuds 6i

هواوی فری‌بادز 6i در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش عرضه می‌شود. ابعاد هر ایرباد ۳۱٫۴ در ۲۱٫۳ در ۲۳٫۷ میلی‌متر و وزن آن‌ها ۵٫۴ گرم است. ابعاد کیس شارژ معادل ۴۸٫۲ در ۶۱٫۸ در ۲۷ میلی‌متر است و وزن آن به ۳۴ گرم می‌رسد. هرکدام از ایربادها از سه میکروفون با نسبت سیگنال به نویز (SNR) ۵۰ درصد بالاتر از نسل قبل بهره می‌برد.

طبق اعلام سایت رسمی هواوی، فری‌بادز 6i از الگوریتم شبکه‌ی عصبی عمیق برای تفکیک صدای انسان از سایر نویزها استفاده می‌کند. این فناوری صداهای ناخوشایند را هنگام مکالمه حذف می‌کند و الگوریتم DNN صدای پس‌زمینه را در محیط‌های آرام مثل کافه‌ها کاهش می‌دهد.

هدفون هواوی FreeBuds 6i
Huawei

هر ایرباد جدید هواوی از باتری ۵۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و کیس شارژ این محصول به باتری ۵۱۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. شارژ هندزفری ازطریق درگاه USB-C انجام می‌شود؛ برای شارژ کامل هر ایرباد حدود ۴۰ دقیقه و برای کیس شارژ تقریباً یک‌ساعت زمان نیاز است.

هدفون هواوی FreeBuds 6i

اگر قابلیت حذف‌ نویز فعال را روی FreeBuds 6i هواوی غیرفعال کنید، با هربار شارژ کامل تا ۳۵ ساعت پخش موسیقی دوام می‌آورد و اگر کیس شارژ را به‌حساب نیاوریم این مدت به ۸ ساعت می‌رسد. با فعال‌بودن ANC شارژدهی کامل هندزفری با کیس ۲۰ ساعت و بدون کیس ۵ ساعت خواهد بود.

از دیگر امکانات فری‌بادز 6i هواوی می‌توان به امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، مقاومت در برابر گردوغبار و آب با استاندارد IP54، اکولایزر پویا، حذف صدای مزاحم محیط هنگام مکالمه، حالت Transparency برای شنیدن صدای محیط و پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ اشاره کرد.

مشتریان در بازارهای جهانی برای خرید هدفون جدید هواوی FreeBuds 6i باید ۱۰۶ دلار پرداخت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات