هدفون ۲۰۲۴ مارشال ۱۰۰ ساعت آهنگ پخش می‌کند!

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
مطالعه 4 دقیقه
هدفون مارشال Major V حالت ایستاده
با هدفون جدید مارشال می‌توان چندین روز به موسیقی گوش داد. این هدفون رده‌بالا کیفیت صدای رضایت‌بخشی دارد.
تبلیغات

شرکت بریتانیایی مارشال از هدفون‌ بی‌سیم روگوشی Major V و ایرباد‌ تمام بی‌سیم Minor IV پرده برداشت. ویژگی اصلی Major V عمر باتری خیره‌کننده‌ی ۱۰۰ ساعته‌ی آن است که رقبایی مانند هدفون محبوب WH-1000XM5 از سونی با عمر باتری ۴۰ ساعته را کاملاً از رده خارج می‌کند.

هدفون مارشال Major V حالت بسته شده در دست یک نفر
Marshall

با‌ اینکه Major V و عضو پیشین این سری (Major IV) ازنظر ظاهری بسیار شباهت دارند، مارشال با بهبودهایی کیفیت صدای این مدل را افزایش و اعوجاج آن را کاهش داده است.

هدفون مارشال Major V حالت ایستاده روی شارژر بی‌سیم
Marshall

به‌لطف اضافه‌شدن قابلیت شارژ بی‌سیم، می‌توان باتری غول‌پیکر Major V را تنها با قرار‌دادن گوشی سمت راست روی شارژر‌های مبتنی‌بر استاندارد Qi شارژ کرد.

هدفون مارشال Major V حالت خوابیده
هدفون مارشال Major V حالت خوابیده

Major V برای بهبود کیفیت صدا و پایداری اتصال، از فناوری بلوتوث LE بهره می‌برد. دکمه‌ی M روی بدنه‌ی هدفون را می‌توان برای دسترسی سریع به ویژگی‌هایی مانند Spotify Tap و تعویض اکولایزر و دستیار‌های صوتی ازطریق برنامه‌ی Marshall Bluetooth شخصی‌سازی کرد.

ایرباد‌های مارشال Minor IV و کیس آن‌ها حالت خوابیده
Marshall

ایرباد‌ تمام بی‌سیم Minor IV که با طراحی نیمه‌باز خود ازجمله جانشین‌های بحق ایرپاد‌ اپل محسوب می‌شود، از قافله عقب نمانده‌ است. عمر باتری این ایرباد‌ با احتساب کیس شارژ، اکنون به بیش از ۳۰ ساعت رسیده است. به‌گفته‌ی سازنده، خود ایرباد‌ها نیز برای بهتر قرارگرفتن در گوش از نو طراحی شده‌اند.

یک نفر درحال بیرون آوردن کیس ایرباد مارشال Minor IV از جیب کوچک شلوار
یک ایرباد مارشال Minor IV در دست یک نفر
ایرباد‌های مارشال Minor IV درون کیس با در باز
نمای نزدیک از سری ایرباد‌ مارشال Minor IV

Minor IV از بلوتوث LE با اتصال چندنقطه‌ای برای جابه‌جایی بی‌درنگ بین دو دستگاه متصل پشتیبانی ‌می‌کنند. به‌علاوه، این ایرباد دربرابر آب مقاوم است؛ اما هنوز درجه‌ی استاندارد IP آن مشخص نشده است.

قیمت هدفون مارشال Major V درمقایسه‌با نسل پیشین تغییر نکرده است و برای خرید آن باید ۱۴۹ دلار پرداخت. ایرباد تمام بی‌سیم Minor IV با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات