هندزفری جدید آدیو تکنیکا با سیستم حذف نویز و طراحی جذاب از راه رسید

یک‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پسر موبلند با ایرپاد ATH-TWX7 در گوش
هدفون جدید آدیو تکنیکا با طراحی ارگونومیک و فناوری حذف نویز هیبریدی از راه رسید.
تبلیغات

برند Audio-Technica یک هدفون استریو بی‌سیم جدید به نام ATH-TWX7 را با قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی و درایورهای ۵٫۸ میلی‌متری عرضه کرد. این هدفون اولین‌بار در نمایشگاه CES امسال معرفی شده بود.

هدفون ATH-TWX7 از طراحی ظریف و ارگونومیک بهره می‌برد که تناسب طبیعی را برای کاربران فراهم می‌کند و از افتادن آن‌ها از گوش جلوگیری می‌کند. این هدفون همچنین دارای سَریِ جذابی با ساختار ترکیبی مستحکم برای راحتی بیشتر در استفاده‌ی طولانی‌مدت است.

وزن هدفون چپ و راست هر کدام حدود ۴٫۷ گرم و وزن کیس شارژ حدود ۴۷٫۵ گرم است.

ایرپاد ATH-TWX7 آدیو تکنیکا در کنار فنجان قهوه
ایرپاد ATH-TWX7 آدیو تکنیکا در رنگ‌های طوسی، سفید، مشکی

سری جدید هدفون‌ آدیو تکنیکا مجهز به «فناوری حذف نویز دیجیتال هیبریدی» است که نویز محیط را از طریق میکروفون‌های MEMS دوگانه در هر هدفون ضبط و آن را به پردازنده‌ی حذف نویز با دقت بالا منتقل می‌کند تا به‌طور مؤثر نویز را کاهش دهد. این هدفون قابلیت حذف نویز ۳۸ دسی‌بل را دارد.

برای موقعیت‌هایی که به شنیدن صدای محیط نیاز دارید، هدفون حالت صدای محیطی واضحی را ارائه می‌دهد. این ویژگی از میکروفون برای دریافت صداهای محیطی استفاده می‌کند و برای آگاهی از محیط اطراف هنگام قدم‌زدن و ورزش مفید است.

ایرپاد ATH-TWX7 آدیو تکنیکا در سه رنگ طوسی، سفید، مشکی

هدفون‌ TWS جدید آدیو تکنیکا مجهز به درایور ۵٫۸ میلی‌متری Hi-Fi است و از بلوتوث ۵٫۱ پشتیبانی می‌کنند. ATH-TWX7 حالت تأخیر کم برای انتقال بی‌وقفه‌ی صدا ارائه می‌دهد که آن را برای تماشای فیلم یا بازی بدون نگرانی از تأخیر صدا ایدئال می‌کند. این دستگاه همچنین از کدک‌های LDAC و AAC و SBC پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری ایرباد آدیو تکنیکا در حالت حذف نویز فعال تا ۶٫۵ ساعت و در صورت استفاده با کیس شارژ در مجموع ۲۰ ساعت است. این هدفون از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و با ۱۵ دقیقه شارژ، حدود ۶۰ دقیقه پخش مداوم موسیقی خواهد داشت.

ایرپاد ATH-TWX7 آدیو تکنیکا رنگ سفید
ایرپاد ATH-TWX7 آدیو تکنیکا رنگ مشکی
ایرپاد ATH-TWX7 آدیو تکنیکا رنگ طوسی

ATH-TWX7 ویژگی‌های جالبی از جمله اتصال چنددستگاهی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد به‌طور همزمان به دو دستگاه متصل شوید. این ایرباد همچنین دارای یک نرم‌افزار اختصاصی برای شخصی‌سازی دستگاه است.

از طریق نرم‌افزار اختصاصی Connect، می‌توانید تنظیمات مختلفی از جمله سبک صدا، اکولایزر و عملکردهای تایمر شخصی را مطابق با سلیقه‌ی خود سفارشی کنید.

هدفون TWS آدیو تکنیکا دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب است. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان، از آن به هنگام ورزش یا باران خفیف استفاده کنید.

قیمت هدفون جدید آدیو تکنیکا در وب‌سایت JD.com حدود ۱,۲۴۹ یوان (۱۷۶ دلار) است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات