این هدفون بی سیم ۷۸ ساعت موسیقی پخش می‌کند!

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
مردی در حال کار با هدست ANC و لپ تاپ دل
هدفون بی‌سیم دل با سیستم اختصاصی نویز کنسلینگ و ۷۸ ساعت شارژدهی معرفی شد.
تبلیغات

برند DELL سری جدید هدفون‌های خود را برای کارمندان در نظر گرفته است. چهار هدفون جدید دل در روزهای آینده عرضه خواهند شد که هرکدام به‌طور دقیق برای فعالیت‌های دفتری طراحی شده‌اند.

بر اساس بیانیه‌ی رسمی دل، Dell Pro Wireless ANC (WL5024) یک هدست بی‌سیم پیشرفته با ویژگی‌های چشمگیر است. این محصول دارای طراحی دو رنگ، بالشتک‌ قابل تعویض، عمر باتری باورنکردنی تا ۷۸ ساعت و سیستم اختصاصی حذف نویز فعال (ANC) ترکیبی است که کاهش نویز را به‌طور فعال بهبود می‌بخشد. یک داک‌ شارژ نیز به‌همراه هدفون عرضه می‌شود.

هدست ANC دل مدل WL5024 روی میز در کنار مانیتور

هدست Dell Pro (WH5024) از اتصال سیمی استفاده می‌کند و دارای همان میکروفون حذف نویز مجهز به هوش مصنوعی با عملکرد بی‌صدا است. در این محصول حسگرهای هوشمندی استفاده شده است که می‌توانند صدا یا ویدیو را متوقف و پخش کنند یا زمانی که هدست را خاموش یا روشن می‌کنید، تماس را قطع کنند و از سر بگیرند.

از دیگر قابلیت‌های هدفون دل می‌توان به یکپارچه‌سازی و جفت‌سازی سریع از طریق نرم‌افزار دل و سازگاری با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و زوم اشاره کرد.

هدست بی‌سیم دل مدل WL5024
هدست ANC دل مدل WL5024
هدست بی‌سیم دل مدل WL5024

دل همچنین مدل‌های پایه‌ی هدست‌ها را با قابلیت‌های محدود معرفی کرده که قیمتشان بسیار کمتر است.

هدست Dell Pro Wireless ANC (WL5024) و Pro Wired ANC Headset (WH5024) از تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) به‌ترتیب با قیمت ۲۸۷٫۴۹ دلار و ۱۳۷٫۴۹ دلار در دسترس خواهند بود.

قیمت هدفون بی‌سیم دل WL3024 و هدفون سیمی دل WH3024 به‌ترتیب ۶۲٫۴۹ دلار و ۱۹۹٫۹۹ دلار است. این دو هدفون از امروز قابل‌خریداری هستند.

پدهای گوش قابل تعویض با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسند و پایه‌ی شارژ سریع هدست Dell Pro Wireless ANC از ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات