مدل مشکی ایرپاد پرو نه، این هدفون جدید وان پلاس است

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس بادز ۳
هدفون توگوشی جدید وان پلاس بادز ۳ با قابلیت‌های پیشرفته‌ و قیمت رقابتی معرفی شد.
تبلیغات

هدفون وان پلاس بادز ۳ به‌عنوان محصولی میان‌رده با برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌ معرفی شد. هدفون جدید وان پلاس جانشین وان پلاس بادز و وان پلاس بادز Z و وان پلاس بادز Z2 محسوب می‌شود و شباهت زیادی به ایرپاد پرو اپل دارد.

طبق بیانیه‌ی رسمی وان‌ پلاس، بادز ۳ از طراحی سری وان پلاس بادز پرو الهام گرفته است؛ اما تفاوت‌های جزئی‌ سخت‌افزاری با آن دارد. بادز ۳ مجهز به درایورهای پویای دوگانه برای خروجی صدا است. این هدفون از گواهی صوتی LHDC 5.0 و حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند که می‌تواند حدود ۴۹ دسی‌بل نویز را مدیریت کند و سه سطح حذف نویز دارد.

وان پلاس بادز ۳ رنگ آبی
وان پلاس بادز ۳ رنگ خاکستری

هدفون وان پلاس از قابلیت Google Fast Pair نیز برای تمام گوشی‌های اندرویدی و از فناوری صدای فراگیر سه‌بعدی در اندروید و گوشی آیفون پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس ادعا می‌کند که بادز ۳ از فناوری شارژ سریع برخوردار است و با ۱۰ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد حداکثر ۷ ساعت از آن استفاده کنید. عمر باتری این هدفون‌ (در حالت خاموشی ANC یا حذف نویز) ۱۰ ساعت است و در‌صورت استفاده با کیس شارژ، می‌توانید تا ۴۴ ساعت از آن‌ استفاده کنید.

قیمت هدفون وان پلاس ۹۹ دلار اعلام شده که ۷۹ دلار کمتر از وان پلاس بادز پرو ۲ است و از ۵ فوریه (۱۶ بهمن) در‌دسترس خواهد بود.

هدفون جدید وان‌ پلاس در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه خواهد شد و آن را از وب‌سایت رسمی وان پلاس یا فروشگاه آمازون می‌توانید تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات