ایرباد یک میلیونی آیکو 1e تا ۴۴ ساعت موسیقی پخش می‌کند

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد آیکو TWS 1e
ایرباد اقتصادی آیکو با پشتیبانی از افکت‌های صوتی و شارژدهی چشمگیر معرفی شد.
تبلیغات

در رویداد رونمایی سری گوشی‌ آیکو نئو ۹، این شرکت ایرباد iQOO TWS 1e را نیز معرفی کرد. براساس اطلاعات رسمی، ایرباد جدید آیکو درواقع نسخه‌ی ضعیف و ساده‌تر ایرباد iQOO TWS 1 است. iQOO TWS 1e عملاً نسخه‌ی ری‌برند‌شده‌ی (تغییر‌نام‌یافته) هدفون Vivo TWS 3e است که مدتی پیش معرفی شد.

ایرباد آیکو TWS 1e در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می‌شود که در بعضی نقاط نسخه‌ی مشکی از رنگ زرد نیز استفاده شده است. طراحی ایرباد آیکو مشابه هدفون اپل است. این ایرباد از درایور ۱۱ میلی‌متری و بلوتوث ۵٫۳ بهره می‌برد.

تصویر رسمی ایرباد iQOO TWS 1e و مشخصات
اجرای بازی با فناوری Monster Sound در ایرباد آیکو TWS 1e

آیکو TWS 1e از افکت‌های صوتی Deep X 3.0، صدای پانورامای سه‌بعدی و Monster Sound در بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. ایرباد آیکو گواهی IP54 را کسب کرده و در‌برابر پاشش آب مقاوم است. ایرباد مذکور برای گیمینگ نیز گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود و میزان تأخیر آن در بازی‌ها به ۵۵ میلی‌ثانیه می‌رسد.

ایرباد آیکو TWS 1e از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با کمک هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این ایرباد اقتصادی می‌تواند درصورت شارژ کامل و با ANC خاموش تا ۴۴ ساعت موسیقی پخش کند. ایرباد‌ها به‌تنهایی و بدون استفاده از کیس می‌توانند تا ۱۱ ساعت کار کنند.

قیمت هدفون آیکو در بازار چین حدود ۲۵ دلار است که برای مدت محدودی با قیمت ۲۲ دلار فروخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات